Skip to main content
Na de laatste update van de app heb ik alleen maar een oranje scherm en kan niet meer inloggen. Hoe los ik dit op?
App verwijderen en opnieuw downloaden en installeren is vaak de truc.. :)



Laat je weten of dat geholpen heeft?
Bedankt Raytje. Jouw tip heeft gewerkt. Mijn app doet het weer.
Graag gedaan 🙂
Hoi Aaffie,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je na de laatste update van onze app alleen een oranje scherm te zien krijgt! Gelukkig ben je op de juiste plaatst om een oplossing te vinden voor dit probleem :)



Zoals Raytje heel goed vertelt, is het opnieuw installeren van de app in bijna alle gevallen de oplossing. En zo ook in jouw geval! Fijn dat de app weer werkt en dat Raytje jou hierbij heeft kunnen helpen. Heb je verder nog vragen?



@Raytje, je bent op dreef! Goed bezig :D



Groetjes,

Angela

Reageer