.

Beantwoord

Waarom krijg ik een error bij klikken op Mijn Simyo?

  • 20 February 2015
  • 27 reacties
  • 983 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Als ik eenmaal ben ingelogd en ergens op jullie site ben aanbeland, wil ik wel eens terug naar Mijn Simyo. Op het moment dat ik dan klik op 'Mijn Simyo' (en nog steeds ben ingelogd) dan krijg ik een error melding. Ik kom nooit meer terug op Mijn Simyo, tenzij ik eerst uitlog en weer inlog. 

Is dat te verhelpen?

Edit: Ik heb zelfs de indruk dat ik sowieso nooit op Mijn Simyo kan. Ik wilde eens kijken naar de mogelijkheid om SMS via de website te versturen, dat zou moeten kunnen via Mijn Simyo. Maar zodra ik daar op klik krijg ik dus de Error: oeps Kan niet worden weergegeven. Is dat iets op mijn account?

Bedankt
Marius
icon

Beste antwoord door Charlene 22 February 2015, 11:12

Bekijk originele reactie

27 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marius1976,

Ik ga het voor je navragen of er al vorderingen zijn 🙂 Wanneer ik meer weet, geef ik het aan je door. Ik kom er deze week op terug 😳
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marius1976,

Ik heb het voor je nagevraagd. Het probleem is al achterhaalt zoals Tiury vertelde.
Alleen kunnen we op dit moment geen aanpassingen meer maken op je huidige Mijn Simyo pagina. Binnenkort komt er namelijk een nieuwe Mijn Simyo pagina 😃 Op deze pagina komt alles er anders uit te zien en je begrijpt dat daarop het probleem ook zich niet meer voordoet.

Het is dus nog even wachten op de nieuwe Mijn Simyo 🙂

Reageer