.

Beantwoord

Waarom krijg ik de foutmelding "Sorry, er ging even iets mis" op de Mijn Simyo app?

  • 3 September 2014
  • 3 reacties
  • 424 Bekeken

Badge +1
Hi,

De app op mijn Android komt al dagen niet verder dan "Sorry er ging even iets mis". Waar vind ik deugdelijke informatie?
icon

Beste antwoord door Kim 4 September 2014, 15:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Hi,

De app op mijn Android komt al dagen niet verder dan "Sorry er ging even iets mis". Waar vind ik deugdelijke informatie?


Het komt vaker voor dat diverse apps niet meer naar behoren werken (bijv. weerradar of facebook enz.). In de meeste gevallen is dat te verhelpen door de desbetreffende app te deleten vanuit het applicatie beheer en opnieuw te downloaden, in de meeste gevallen doet hij het weer.
Groeten Renoster.
Reputatie 4
Badge +7
Hi,

De app op mijn Android komt al dagen niet verder dan "Sorry er ging even iets mis". Waar vind ik deugdelijke informatie?


Het komt vaker voor dat diverse apps niet meer naar behoren werken (bijv. weerradar of facebook enz.). In de meeste gevallen is dat te verhelpen door de desbetreffende app te deleten vanuit het applicatie beheer en opnieuw te downloaden, in de meeste gevallen doet hij het weer.
Groeten Renoster.


Hmm .... je zou misschien, voordat je de app verwijdert, eerst nog kunnen proberen uit te loggen en vervolgens weer in te loggen.
Badge +6
Hi,

De app op mijn Android komt al dagen niet verder dan "Sorry er ging even iets mis". Waar vind ik deugdelijke informatie?


Hoi ruphoff,

Er was inderdaad een issue met de app waardoor je deze melding kreeg. Een tussentijdse oplossing hiervoor was om even uit- en opnieuw in te loggen.

Dit is nu opgelost, wanneer je nu op 'opnieuw laden' drukt, zal de app opnieuw laden.
Meer informatie vind je hier.

Natuurlijk kan je ook altijd je verbruik in de gaten houden via Mijn Simyo :)

Laat je even weten of het daarmee voor jou ook is opgelost?

@Renoster, dankjewel voor het meedenken! 🙂

Reageer