Wanneer is het websiteprobleem opgelost. Ik kan het overzicht niet zien en de facturen ook niet
Bladzijde 1 / 1
Heb je al eens de browser geschiedenis en cookies verwijderd? Ik gebruik Chrome en ervaar zelf geen enkel probleem. Ook met de MijnSimyo app ervaar ik geen problemen.
Hoi Myrla,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je zaterdag niet kon inloggen op Mijn Simyo! Er was inderdaad kortstondig een belemmering waardoor het niet lukte om de website goed te bereiken. Gelukkig is dat na een paar uur opgelost, en werkt het intussen weer vlekkeloos.
Kun je nu weer inloggen?
@ Ray, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je zaterdag niet kon inloggen op Mijn Simyo! Er was inderdaad kortstondig een belemmering waardoor het niet lukte om de website goed te bereiken. Gelukkig is dat na een paar uur opgelost, en werkt het intussen weer vlekkeloos.
Kun je nu weer inloggen?
@ Ray, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Bedankt, het was later weer in orde.
Hoi Myrla,
Fijn dat alles weer werkt!
Groetjes,
Kevin
Fijn dat alles weer werkt!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.