.

Beantwoord

Waarom klopt mijn verbruiksoverzicht op de simyo-app niet?


Hallo, de simyo-app (android) geeft voor mijn prepay alleen het verbruik in lang vervlogen tijden weer, van afgelopen 3 maanden niet. Schermpie kantelen gaat alleen maar verder terug in de historie. Waar zit het geheime schuifje?
nb: via de uitgebreide mijn simyo webpagina is wel alles prima na te speuren, maar toch.
icon

Beste antwoord door Tiury 30 April 2015, 16:42

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Spleepy,

Welkom op het Simyo Forum!

Volgens mij kan je met een prapaid aansluiting via de app maar 3 maanden terug.
via de website kan je inderdaad langer terug.

Heb ik je zo goed geholpen?

Fijne koningsdag nog!
Heyhey, thks vr je reactie, maar t "probleem" is juist dat ik vandaag wel t verbruik van november, december en januari zie, maar niet de recentere grafiekjes van februari en maart, april. Het resterend bedrag is wel bijgewerkt. Opnieuw installeren en inloggen helpt niet...
happy kingsday too, grts
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Sleepy,

Je hebt gelijk. Je ziet de informatie niet. Ook het inladen van de gegevens in de grafiek van prepaid duur lang of komt niet. Ligt zeker aan mij?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sleepy,

Wat vreemd dat de gegevens in de Mijn Simyo app niet actueel zijn bij jou, maar van een paar maanden oud! Normaal gesproken is dit een weerspiegeling van wat je op Mijn Simyo ziet staan, dus dit moeten we goed uitzoeken! Zou je ons in dit geval kunnen voorzien van screenshots van de Mijn Simyo app? Dan kunnen we er meteen mee aan de slag 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie, maikel.twinnie.
Ok, zou mooi zijn
En t schermpie gekanteld.... verbruik in die maanden 0 klopt overigens wel, maar per het onzichtbare maart zijn er wel minuten en MBs verbruikt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sleepy,

Bedankt voor je screenshots. Gebruik je de app op een Android tabblet of op je telefoon en heb je dit al op een ander apparaat getest? Wat ik je eerst even moet vragen is om naar de App-info te gaan en hier de Cache en de gegevens te wissen van de app. Daarna kun je eventueel kijken of er nog updates beschikbaar zijn in de Playstore. Mocht dit niet werken, stuur ik het meteen door naar de technische afdeling.

Ik hoor het van je :)

Groetjes, Tiury
Hoihoi, ik heb 2 dingen geprobeerd: op mijn telefoon de cache van de app te legen, zonder resultaat. Daarnaast heb ik op de tablet (dus een compleet ander apparaat) via de playstore de nieuwste versie van de app geinstalleerd en... op dat toestel hetzelfde beeld: geen recente info voor mijn nummer! Strange... :?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sleepy,

Het is inderdaad erg strange. We hebben het hier uitgebreid getest, en het wierp ook een aantal fronsen op. Zowel met iOS als met Android kwamen er verschillende data tevoorschijn op alleen jouw account. Ik heb dit meteen uitgezet bij degene die alles weet over de Mijn Simyo app. Toch moet ik je voorlopig vragen om Mijn Simyo als lijdraad te gebruiken. Deze informatie is wel accuraat 🙂.

We gaan er meteen mee aan de slag!

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sleepy,

Er zijn onlangs nog grote wijzigingen geweest in de App. Zou je eens willen checken of dit nu bij jou is opgelost?

Groetjes, Tiury
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tiury,

Zelf heb ik het even gecontroleerd.
Bij mij is het probleem er nog en zie ik alleen de maand Maart in mijn grafiek.

Hier ook even wat technische specifiecatie's.
Betreft een Andriod mobiel van het type Samsung Galaxy S3 Neo. Mijn Simyo App versie 2.3.1

Hopelijk wordt het probleem snel verholpen!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tiury,

Op het moment zie ik feb, mrt, apr.
Mei ontbreekt hier nog.

Komt deze er nog bij of?
Reputatie 5
Badge +11
Er wordt aan gewerkt, maikel.twinnie. Er wordt aan gewerkt 😉

Reageer