Skip to main content

.

 

De eerste “Laatst gemeten verbruik” datum in Mijn Simyo (11 mei 19:18) lijkt niet te kloppen.. bugje?

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Dit lijkt me inderdaad verwarrend. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw gedownload? Wellicht heeft de app een update nodig. Mocht het hierna niet verholpen zijn dan hoor ik dit graag van je. Ik zal dit dan even voorleggen bij de juiste afdeling! 

Groetjes,
Amy


Dit gaat over de website..

Hoe download ik de website opnieuw?


Hoi @XTF,

Haha.. mijn excuses, ik zie het inderdaad. Krijg je dit ook via de Mijn Simyo app of heb je dit alleen getest via de website? 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Amy


In Mijn Simyo is het probleem hetzelfde.


Hoi @XTF,

Bedankt voor je reactie. Ik zal dit voorleggen bij de juiste afdeling. Als je dit alleen via de telefoon hebt geprobeerd dan ontvang ik graag nog het merk en model toestel. 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Amy


Apple iPhone, maar het speelt dus ook op de website..


Hoi @XTF,

Zojuist heb ik contact gehad met de technische dienst en die geeft aan dat dit gemeten verbruik van het beltegoed klopt. Jouw laatste uitgaande gesprek was namelijk op 11 mei. Om het verbruik van het internet in te zien kan je hiervoor inderdaad '’Verbruik per dag'’ gebruiken. 

Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd. 

Groetjes,
Amy


Hoi @XTF,

Zojuist heb ik contact gehad met de technische dienst en die geeft aan dat dit gemeten verbruik van het beltegoed klopt. Jouw laatste uitgaande gesprek was namelijk op 11 mei. Om het verbruik van het internet in te zien kan je hiervoor inderdaad '’Verbruik per dag'’ gebruiken. 
 

 

 

Internetverbruik gaat toch van hetzelfde tegoed af (bij prepaid)?

Er staat ook niet gemeten belverbruik maar gemeten verbruik.

 


@XTF Klopt inderdaad. Er wordt intern nu besproken of en wanneer dit kan worden aangepast. Voor nu heb ik daar nog geen duidelijke terugkoppeling over. 

Zodra ik meer weet geef ik een update!