Sinds een paar dagen kan ik geen gebruik meer maken van de Mijn Simyo app op mijn smartphone. Eerst werkte het gewoon, toen moest ik af en toe opnieuw mijn wachtwoord ingeven voordat ik de app kon gebruiken en toen werkte het ineens helemaal niet meer.
Als ik een fout wachtwoord intiep dan krijg ik daar een melding van, dus er is contact met Simyo-server(s) . Als ik het juiste wachtwoord invul dan zie ik even het openingsscherm en daarna komt de loginpagina terug. Het lijkt net alsof het inloggen goed gaat, dan mijn gegevens benaderd moeten worden op de server en dan ineens de inlogpagina terugfloept.
Ik heb de app al verwijderd en vanuit de Play Store opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.
Voor alle duidelijkheid: inloggen op de website vanaf mijn PC én vanaf mijn smartphone werkt wel normaal.
Ik heb een Samsung Gio op Andriod 2.3.6 en ik heb Simyo Prepaid.
Graag hulp, want zo heb ik helemaal niks aan die app!
Groeten, Tonny.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie