Skip to main content
Een vraag van wellicht een net andere strekking. Online op mijn simyo (dus niet via de app) staat een link naar 'verbruik deze maand'. Sinds vanmiddag werkt deze link niet meer bij mij, ik krijg een foutmelding dat de pagina niet lijkt te bestaan. En juist nu vind ik dat jammer, omdat ik de afgelopen twee dagen opvallend veel MB's heb verbruikt terwijl mijn gedrag niet veranderd is. Gisteren zag ik in mijn gebruik deze maand dat ik om 00:12 uur veel MB's heb gebruikt. U raadt het al, ik lag te slapen, en er werden geen updates uitgevoerd oid. Tussen gisteravond en vanochtend is ook opvallend veel verbruik geregistreerd. Daarna is mijn app niet meer bijgewerkt dus hoe het nu zit weet ik niet. Maar tot vanochtend zou ik (in 36 uur) bijna 100 mb hebben verbruikt, hier doe ik normaal toch echt veel langer over.

Hebben meer mensen laat van de storing bij 'verbruik deze maand' en/of opvallend hoog verbruik?
Hoi Lisannedewaard,



Ik vond jouw reactie beter als een op zichzelf staand topic, dus heb ik dat er van gemaakt :)



Kun je iets specifieker zijn in welk deel van Mijn Simyo bij jou niet werkt? "verbruik deze maand" ken ik namelijk niet als link op Mijn Simyo.

Ik kan zelf wel naar Verbruik en dan December aanklikken.



Verder geef je aan dat er veel verbruik is geweest vlak na middernacht. Dat zie ik ook terug in je gegevens; 41 Mb, en de volgende nacht weer.

Dit betekent niet dat dat óp dat moment verbruikt is. Het tijdstip geeft de eindtijd aan van de datasessie van je mobiel.

Misschien kun je in je mobiel zelf terugzien wat er de data heeft verbruikt? Hier lees je wat tips over hoe je in je mobiel zelf terug kunt zien wat er de data heeft verbruikt.
Hoi ernst,



Inmiddels kan ik mijn verbruik van december gewoon weer zien! Ik ga de tips even nakijken. Voorlopig heb ik m'n 3G maar even uit gezet zolang ik ergens zit waar ik goede wifi heb 🙂
Hoi ernst,

De link die je geeft werkt (in elk geval op mijn iPhone) niet helaas!
Hoi Lisannedewaard,



Wat vervelend dat de link niet werkte:(



Ernst bedoelde deze link daar te plaatsen. Zodat je kunt zien wat er in jouw mobiel voor welk data verbruik heeft gezorgd. Er zat een foutje in de verwijzing;)



Lukt het nu wel?

Reageer