Skip to main content

.

Waarom kan je niet je rekening betalen via de mijn app simyo
Hoi Altinvanek,



Welkom op het Simyo forum.



Simyo heeft het model voor automatische afschrijving via machtiging, bij aanmelding ben je hiermee akkoord gegaan (eenmalig ook 1 cent overgemaakt). Alleen voor achterstallige betalingen en tussentijdse betalingen als je nummer geblokkeerd is vanwege overschrijding bundels is er betaling via iDeal mogelijk.

Dit zijn uitzonderingen, voor reguliere betalingen is alleen de automatische incasso mogelijk.
Oke bedankt
Hoi Altinvanek,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is een goede vraag!



Zo te zien heb je ondertussen een heel mooi antwoord gekregen van Franswon. Ik kan het zelf bijna niet beter uitleggen 🙂 Omdat we een online provider zijn, en alles zo makkelijk mogelijk willen maken; werken we met een automatische incasso. Zo hoef jij je niet druk te maken over wanneer je nu ook alweer je factuur moest betalen. Super makkelijk!



Gaat het toch een keer mis? Dan kun je via een iDeallink betalen die wij naar je e-mail sturen. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



@Franswon, je bent op dreef! Heel erg bedankt voor je hulp.



Groetjes,

Angela

Reageer