Op de Mijn Simyo website kan ik op geen enkele manier naar beneden scrollen. Daardoor is een groot deel van de pagina niet te zien en zijn sommige velden (bijvoorbeeld wachtwoord) niet te wijzigen. Het probleem doet zich voor bij verschillende browsers: Chrome, Opera en Firefox. Graag een oplossing!
Bladzijde 1 / 1
Hallo fsch0203,
Welkom op het Simyo Factuur.
Ik heb zojuist op mijn Windows 7 laptop geprobeerd met Internet Explorer en Chrome, bij beide browsers geen enkel probleem, ik vrees dan ook dat het aan jouw (instellingen van je) PC ligt.
Heb je dit ook met andere sites?
Probeer het eens met andere beeldscherminstellingen, ook je cache leegmaken kan helpen.
Ook nog even via mijn Samsung S5 geprobeerd, geen problemen ontdekt.
Welkom op het Simyo Factuur.
Ik heb zojuist op mijn Windows 7 laptop geprobeerd met Internet Explorer en Chrome, bij beide browsers geen enkel probleem, ik vrees dan ook dat het aan jouw (instellingen van je) PC ligt.
Heb je dit ook met andere sites?
Probeer het eens met andere beeldscherminstellingen, ook je cache leegmaken kan helpen.
Ook nog even via mijn Samsung S5 geprobeerd, geen problemen ontdekt.
Hoi Fsch0203,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de Simyo website! Zoals Franswon ook deed, heb ik de website geopend met verschillende browsers. Alles werkte gewoon. Ook met een iPhone kon ik er goed mee scrollen. Ik ben dus bang dat het ligt aan jouw computer/tablet/telefoon. Met welk apparaat surf je naar de website? Ik raad je aan om, indien dat van toepassing is, je cookies te verwijderen en je cache leeg te maken. Google Chrome is de webbrowser die ik je aanraad om te gebruiken.
Laat je weten of je er zo uit komt?
@ Franswon: Dank voor het antwoord!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de Simyo website! Zoals Franswon ook deed, heb ik de website geopend met verschillende browsers. Alles werkte gewoon. Ook met een iPhone kon ik er goed mee scrollen. Ik ben dus bang dat het ligt aan jouw computer/tablet/telefoon. Met welk apparaat surf je naar de website? Ik raad je aan om, indien dat van toepassing is, je cookies te verwijderen en je cache leeg te maken. Google Chrome is de webbrowser die ik je aanraad om te gebruiken.
Laat je weten of je er zo uit komt?
@ Franswon: Dank voor het antwoord!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.