Sinds enige tijd kan ik niet meer normaal inloggen met tel.nr. en w.w.
Vreemd genoeg lukte het wel vanuit het menu v.h.forum met de knop "Naar mijn Simyo".
Bladzijde 1 / 1
Hoi Veenkar,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat raar dat je alleen via die weg in kunt loggen. Zou je kunnen vertellen wat er precies mis gaat? Krijg je bijvoorbeeld de melding dat het wachtwoord en/of telefoonnummer niet juist is? Of krijgt je echt een foutmelding op de website?
Vul je het wachtwoord steeds zelf in of heeft je browser deze onthouden? Het kan namelijk zo zijn dat je browser op de plaats van het forum het goede wachtwoord heeft onthouden maar dat er via de normale weg nog een oud wachtwoord ingevuld staat. Via de instellingen van je browser kun je de wachtwoorden beheren. Ook is het een goed idee om je cachegegevens te wissen, dit kan namelijk ook voor problemen zorgen. Hoe dat werkt kun je hier nalezen.
Daarnaast zou je ook eens kunnen klikken op 'wachtwoord vergeten', hierna kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Ik ben benieuwd of het hierna is opgelost. Laat je het ons nog even weten?
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo Forum!
Wat raar dat je alleen via die weg in kunt loggen. Zou je kunnen vertellen wat er precies mis gaat? Krijg je bijvoorbeeld de melding dat het wachtwoord en/of telefoonnummer niet juist is? Of krijgt je echt een foutmelding op de website?
Vul je het wachtwoord steeds zelf in of heeft je browser deze onthouden? Het kan namelijk zo zijn dat je browser op de plaats van het forum het goede wachtwoord heeft onthouden maar dat er via de normale weg nog een oud wachtwoord ingevuld staat. Via de instellingen van je browser kun je de wachtwoorden beheren. Ook is het een goed idee om je cachegegevens te wissen, dit kan namelijk ook voor problemen zorgen. Hoe dat werkt kun je hier nalezen.
Daarnaast zou je ook eens kunnen klikken op 'wachtwoord vergeten', hierna kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Ik ben benieuwd of het hierna is opgelost. Laat je het ons nog even weten?
Groetjes,
Kevin
Ik heb de vastgelegde cookies in Firefox gewist en het is nu opgelost.
Hoi veenkar,
Goed om te horen dat het is opgelost! :D
Groetjes,
Kevin
Goed om te horen dat het is opgelost! :D
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.