Hallo,
Ik heb een nieuw abbonnement genomen bij Hollandsnieuwe, mijn nummer wordt 31 oktober overgezet.
Kan het kloppen dat ik daardoor ineens niet meer kan inloggen op mijn simyo? Of wat kan een andere reden zijn, hij doet het namelijk niet meer..
Bladzijde 1 / 1
Hoi merle1234,
Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Daar past ie volgens mij perfect tussen.
Je gaat ons dan tóch verlaten, snik :(
Je zou wel gewoon in moeten kunnen loggen op Mijn Simyo totdat je nummer is overgezet naar HollandsNieuwe.
Wat voor melding krijg je op het moment dat het niet meer lukt om in te loggen?
Heb je ook al eens geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen?
Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Daar past ie volgens mij perfect tussen.
Je gaat ons dan tóch verlaten, snik :(
Je zou wel gewoon in moeten kunnen loggen op Mijn Simyo totdat je nummer is overgezet naar HollandsNieuwe.
Wat voor melding krijg je op het moment dat het niet meer lukt om in te loggen?
Heb je ook al eens geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen?
Er staat dat of mijn nummer verkeerd is of mijn wachtwoord. Maar mijn nummer klopt sowieso en mijn wachtwoord weet ik ook zeker dat die klopt..
Ik heb net geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken maar dan staat er of dat mijn nummer niet klopt of mijn email niet..
Ik heb net geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken maar dan staat er of dat mijn nummer niet klopt of mijn email niet..
Hoi merle1324,
Wat vreemd dat je niet een nieuw wachtwoord kunt opvragen! Ik heb je zojuist een nieuw wachtwoord gestuurd naar het e-mail adres dat bij ons bekend is. Wil je me laten weten of je de e-mail met wachtwoord hebt ontvangen en ermee hebt kunnen inloggen? 😃
Wat vreemd dat je niet een nieuw wachtwoord kunt opvragen! Ik heb je zojuist een nieuw wachtwoord gestuurd naar het e-mail adres dat bij ons bekend is. Wil je me laten weten of je de e-mail met wachtwoord hebt ontvangen en ermee hebt kunnen inloggen? 😃
Hallo Tiury...hier heb ook last van. Wil inloggen op een ander nummer en ook mij lukt het niet. Excact zoals boven....
Gr Edith
Gr Edith
Hoi Edith64,
In je gegevens zie ik dat je gisteravond hebt opgewaardeerd. Is het dan toch gelukt inmiddels?
In je gegevens zie ik dat je gisteravond hebt opgewaardeerd. Is het dan toch gelukt inmiddels?
Hoi Edith64,
In je gegevens zie ik dat je gisteravond hebt opgewaardeerd. Is het dan toch gelukt inmiddels?
Hey Ernst, nee ik zeg voor een ander nummer. Ik weet 100% zeker dat het ww goed is. het is exact zoals boven is aan gegeven......
Hoi Edith64,
Dat is erg onhandig. Je kunt dus ook geen nieuw wachtwoord opvragen? Zou je het nummer via een privéberichtje naar me toe willen sturen? Dan zorg ik er meteen voor dat er een nieuw wachtwoord wordt toegestuurd 🙂
Ik zie je berichtje tegemoet!
Dat is erg onhandig. Je kunt dus ook geen nieuw wachtwoord opvragen? Zou je het nummer via een privéberichtje naar me toe willen sturen? Dan zorg ik er meteen voor dat er een nieuw wachtwoord wordt toegestuurd 🙂
Ik zie je berichtje tegemoet!
Hoi Edith64,
Dat is erg onhandig. Je kunt dus ook geen nieuw wachtwoord opvragen? Zou je het nummer via een privéberichtje naar me toe willen sturen? Dan zorg ik er meteen voor dat er een nieuw wachtwoord wordt toegestuurd :)
Ik zie je berichtje tegemoet!
Dat klopt! Uuhm hoe stuur ik hier een preve berichtje dan? 😞
Hoi Edith64,
Het is je zo te zien al gelukt om een privéberichtje te sturen 🙂 Ik heb je voorzien van een nieuw wachtwoord per e-mail. Zou je willen kijken of je de e-mail hebt ontvangen?
Alvast bedankt!
Het is je zo te zien al gelukt om een privéberichtje te sturen 🙂 Ik heb je voorzien van een nieuw wachtwoord per e-mail. Zou je willen kijken of je de e-mail hebt ontvangen?
Alvast bedankt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.