Goedenavond,
Ik zit normaal alleen op de app op MijnSimyo, maar ik had een bonus van 1000mb die alleen op de computer geactiveerd konden worden.
Hiervan wist ik het wachtwoord niet meer en heb ik een nieuwe aangevraagd.
1000mb geactiveerd, klaar dacht ik.
Alleen kan ik nu niet meer inloggen op de app.
Niet met mijn inlogcode, die ik nooit veranderd heb, noch met mijn net veranderde wachtwoord waarmee ik wel op de computer/website kan inloggen.
Graag hoor ik van u.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Dennisgr84,
Welkom op het Simyo forum!
Wat onhandig da je niet meer kunt inloggen op de Simyo App. Zou je een keer je account van de app willen verwijderen? Hiervoor klik je in het het beginscherm op aanpassen en vervolgens op het kruisje bij je profielafbeelding. Daarna kun je inloggen met je nieuwe wachtwoord en kun je opnieuw een inlogcode aanmaken.
Mocht dit niet de oplossing zijn, dan wil ik je adviseren de app te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum!
Wat onhandig da je niet meer kunt inloggen op de Simyo App. Zou je een keer je account van de app willen verwijderen? Hiervoor klik je in het het beginscherm op aanpassen en vervolgens op het kruisje bij je profielafbeelding. Daarna kun je inloggen met je nieuwe wachtwoord en kun je opnieuw een inlogcode aanmaken.
Mocht dit niet de oplossing zijn, dan wil ik je adviseren de app te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
Hoi Sean,
Dit was de oplossing, bedankt!
Dit was de oplossing, bedankt!
Hoi Dennisgr84,
Mooi het opgelost is! Ik zal het doorgeven aan Sean.
Groetjes,
Caspar
Mooi het opgelost is! Ik zal het doorgeven aan Sean.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.