Skip to main content
Waarom kan ik niet meer met een cijfercode inloggen
Ik neem aan dat je de MijnSimyo app bedoelt?



Verwijder de app, installeer hem opnieuw, log in en dan krijg je die keuze weer te zien en kun je en (nieuwe) 5 cijferige code invoeren.
Hi Bpjg25,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat je niet meer je cijfercode kunt gebruiken om in te loggen! Ik ben ook wel benieuwd naar wat je precies bedoelt. Wil je dat nog even uitleggen? 🙂 Dan weet je tenminste zeker dat de antwoorden passen bij je vraag.



Als je de Simyo App bedoelt, dan raad ik je aan om de App te openen en in te loggen (met je wachtwoord). Zodra je ingelogd bent, kun je rechts bovenin tikken op het rondje met jouw avatar of initialen. Daarna kun je klikken op 'Inloggegevens' en dan op 'Stel inlogcode in'. Werkt dit allemaal niet? Wil je me dan vertellen wat er mis gaat? Je kunt er in dat geval ook voor kiezen om de App te herinstalleren zoals Ray suggereert.



Of bedoel je iets anders?



@ Ray, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
Hallo allemaal

Probleem is inmiddels opgelost

Bedankt voor alle hulp
Hoi Bpjg25,



Dat is goed nieuws! :D



Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.



Groetjes,

Asma

Reageer