.

Beantwoord

Waarom kan ik niet meer inloggen in de app?

  • 17 April 2016
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Ik kan al een week niet inloggen.
Op mijn app,verwikderd en opnieuw geinstalleerd, maar helpt niet.
Zegt:oeps er is iets misgegaan,probeer het later nog eens
Graag hulp
icon

Beste antwoord door Angela 18 April 2016, 12:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Andriso,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is wel erg onhandig!

Helaas zijn er op dit moment problemen met de Mijn Simyo app voor klanten die overgezet zijn vanaf een oude LowCall aansluiting. Dit probleem komt voor in combinatie met een Android telefoon. Natuurlijk zijn we aan het onderzoeken hoe dit kan gebeuren en beter nog, hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. In de tussentijd kun jij wel gewoon inloggen op Mijn Simyo via een computer 🙂 Zo kun je toch je verbruik bijhouden. Klopt het dat jij gebruik maakt van de app met een Android telefoon?

Ik hoor het graag van je als dit niet zo is. Dan is er namelijk iets anders aan de hand.

Groetjes,
Angela
Dat klopt,had een low call,vanaf l april overgegaan,vreemd is dat tot 5 april het wel werkte en daarna niet meer.
Idd alleen op android telefoon,website werkt wel.thx voor reactie
Reputatie 6
Badge +10
Hoi andriso,

Het is inderdaad vreemd dat dit zo plotseling is ontstaan, vandaar dat het een redelijk ingewikkeld onderzoek is waar we nog geen eindtijd voor hebben. Ik kan je in elk geval adviseren om de App updates in de gaten te houden 🙂.

Groetjes, Tiury
Houd de app in de gaten
Reputatie 7
Badge +10
Helemaal goed Andriso. Zodra wij meer weten over de vorderingen laten we dit natuurlijk aan je weten :)

Groetjes,
Angela

Reageer