Skip to main content
Ik kan niet inloggen. Groetjes Lia Brinkman
En waar kan er niet ingelogd worden?
Ik kan wel inloggen maar krijg vervolgens (gisteravond ook al) de melding 'er gaat iets mis' en kan mijn gegevens niet inzien... Bekend probleem momenteel of gaat er iets mis bij mij? Groetjes Maria,
Staat er nou 'startend simyaan' bij mij? Ik ben hier al minstens 2 jaar!
Dat startend Simyaan heeft te maken met het Forum niet met hoe lang je al klant bent bij Simyo.



Wat betreft het inloggen kun je proberen het zelf op te lossen door de cookies en geschiedenis te wissen. Ook helpt een andere browser vaak. Firefox geeft vaak problemen, Chrome is aanbevolen.
Hoi Tom13joep & Maria81



Welkom op het Simyo Forum!



@Tom12joep, wat vervelend dat je niet kunt inloggen! Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Zij hebben ontdekt dat het mis ging met de internetverbinding bij jou thuis. Als het goed is, is het voor jou opgelost. Laat je dit weten?



@Marja81, wat lastig dat jij steeds een error te zien krijgt! Heb je de tips van Raytje opgevolgd? Dit is wat we eigenlijk altijd aanraden. Meest van de tijd zal dit ook de oplossing zijn. Mocht het niet werken, laat je het dan weten? Er kan dan meer aan de hand zijn.



@Raytje, bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela
DANK DANK - Ik gebruik al die tijd al Safari en dit gaf nooit problemen! Net weer ingelogd en nu zie ik mijn gegevens wel. Was dus iets anders dan je dacht, maar gelukkig opgelost!
Hoi Maria81,



Waar de kink dan precies in de kabel heeft gezeten, durf ik niet te zeggen. Heel goed om te zien dat je nu weer jouw gegevens kunt zien 🙂 Als je onze hulp nog eens nodig hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela
Doe ik, dank je!! Wat een super service hebben jullie toch 🙂
Hoi Maria81,



Wat een fantastisch mooi compliment 🙂. Dat doet ons hartstikke goed. Tot dan!



Groetjes, Tiury
Ik wil inloggen op mijn telefoon bij de app met mijn cijfercode. Dit lukt niet meer. Wat kan ik hieraan doen en waar kan ik eventueeel deze 5-cijferige code wijzigen zodat deze het weer doet
Hoi Klaas49,



Wat je het best kunt doen is rechtsboven in de app te klikken op 'Aanpassen' en je account te verwijderen van de app en deze opnieuw in te stellen. Er verschijnt dat een kruisje bij de jouw avatar.



Wat je dan moet doen is klikken op het plusje om je account opnieuw in te stellen. Je kunt dan ook een nieuwe inlogcode invoeren.



Gaat dat lukken?



Groetjes,

Ilias

Reageer