Ik kan ook vandaag 13 mei 2015 nog steeds niet inloggen op mijn Simyo app.
Ondanks dat ik de app opnieuw heb geïnstalleerd.
Inloggen via mijn laptop gaat probleemloos.
Wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
Wat is de eventuele foutmelding?
De foutmelding: Sorry er ging even iets mis... Probeer opnieuw in te loggen.
Dit heb ik uiteraard verschillende keren gedaan. Ik heb zelfs de app opnieuw geïnstalleerd.
Dit heb ik uiteraard verschillende keren gedaan. Ik heb zelfs de app opnieuw geïnstalleerd.
Lijkt erop dat de App geen verbinding kan maken tijdens het inloggen.
Heb je dit sinds gisteren?
Heb je dit sinds gisteren?
Ik ontdekte dit probleem sinds vanmorgen omstreeks 8 uur. Ik wilde voor het eerst deze maand inloggen. Dat lukte niet en kwam via het forum erachter dat 'jullie uit de lucht' geweest zijn maar dat sinds gisterochtend vanaf 11 uur alles weer goed zou moeten functioneren. Vandaar dat ik de datum vermeldde in mijn vraag.
Denk dat een moderator hier meer over kan zeggen. Deze reageren binnen een dag.
Ik wacht het bericht van een moderator af. Dank je voor het meedenken.
Happy! Ik kan weer inloggen.
Ik heb nogmaals de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu doet-ie het weer.
't Is een mirakel 🙂. Zou het dan toch waar zijn dat de aanhouder wint?
Ik heb nogmaals de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu doet-ie het weer.
't Is een mirakel 🙂. Zou het dan toch waar zijn dat de aanhouder wint?
Top dat ie weer werkt.
Zal toch een verstoring geweest zijn denk ik en jij gaf gewoon niet op 😃.
Zal toch een verstoring geweest zijn denk ik en jij gaf gewoon niet op 😃.
Yesss...helemaal mee eens.
Hoi Marretje, welkom op het Simyo forum!
Ik heb je topic even in het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app gezet. Het bleek een kwestie van volhouden te zijn in plaats van een storing ;)
Gelukkig werkt het weer :$
Raytje, dank je voor de hulp!
Ik heb je topic even in het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app gezet. Het bleek een kwestie van volhouden te zijn in plaats van een storing ;)
Gelukkig werkt het weer :$
Raytje, dank je voor de hulp!
Dank voor je reactie Ernst. Ik ben blij dat alles weer werkt zoals het hoort en nog zonder 'hokus pokus gedoe' ook!
We zijn zo lekker gewoon gebleven bij Simyo he? 😉
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.