.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen op Mijn Simyo?

  • 26 June 2019
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

  • Beginner
  • 8 reacties
Ik kan niet inloggen op mijn simyo. Ik ben in het buitenland en ben bang dat ik over mijn limiet heen ga. Op de website kom ik ook niet verder. Ik kan dus geen data bijkopen of mijn cadeau uitpakken.
icon

Beste antwoord door Kevin 27 June 2019, 10:27

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi @HvD

Waarom kun je niet inloggen op je MijnSimyo? Je kunt wel hier inloggen en dat zijn dezelfde gegevens. Krijg je een foutmelding als je wilt inloggen op je MijnSimyo?

Gebruik je ook niet de MijnSimyo app? Kun je daar ook niet inloggen?
Inmiddels kan ik weer inloggen in de app en op de website. Oké kreeg inderdaad steeds een foutmelding. Ik heb nu voor de zekerheid mijn cadeau uitgepakt want mijn data verbruik wordt niet bijgewerkt. Gisteren lijkt het alsof ik geen data verbruikt heb. Vorig jaar ging day ook al helemaal fout in het buitenland en had ik hogen rekening.
Bijwerken van je verbruik in het buitenland duurt langer dan in Nederland. Dit komt omdat de buitenlandse provider deze gegevens moet leveren aan Simyo.

Maar gelukkig kun je weer inloggen. Fijne vakantie nog. 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Hoi HvD,

Welkom terug op het Simyo forum!

Wat onhandig dat je niet kon inloggen op Mijn Simyo gisterenavond. Ik merk dat meer klanten dit probleem gehad hebben tussen 23:00 en 00:30 uur. Onze excuses hiervoor! Ondertussen werkt gelukkig alles weer.

Het klopt dat het bijwerken van je verbruik wat langer duurt als je in het buitenland bent. Gelukkig werken de waarschuwingen van 80% en 100% van je bundel wel gewoon. Je kunt er dus vanuit gaan dat we je wel op tijd waarschuwen, ook al laat het verbruik op Mijn Simyo wat langer op zich wachten.

Ik zie inderdaad dat je nu het cadeautje hebt uitgepakt maar je hebt nog aardig wat MB's staan. Ik zorg er dus voor dat begin volgende maand en nieuw cadeautje van 1000 MB op je account staat zodat je het cadeautje toch nog optimaal kunt gebruiken! 😀

Dankjewel voor de hulp Ray! HvD, ik wens je nog een hele fijne vakantie!

Groetjes,

Kevin
Dat zou fijn zijn want ik blijf hier nog wel even en kan de MB’s goed gebruiken. Ik zie ze dus graag tegemoet. Alvast bedankt voor jullie hulp. Maar daar ging ik sowieso, als tevreden Simyo gebruiker, al van uit. Een zonnige groet. Hans van Dommelen
Reputatie 5
Badge +4
Hoi HvD,

Het staat in mijn agenda dus dat gaat helemaal goed komen! 😀

Een hele fijne dag vandaag!

Groetjes,

Kevin

Reageer