.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen op Mijn Simyo?


Badge
Ik kan niet inloggen in mijn simyo. Krijg steeds een foutmelding. Kan hierdoor ook mijn tegoed niet opladen. Help
icon

Beste antwoord door Caspar 9 June 2016, 11:56

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Wat probeer je precies, en welke foutmelding krijg je?
Ook ik heb al van alles geprobeerd, maar kom er niet in.... Zelfs een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ook met dit nieuwe wachtwoord lukt het evenmin. Heb nu de helpdesk gemaild. Zal binnen 3 dagen antwoord krijgen!
wij kunnen er ook niet in komen.
Badge
Ik krijg foutmelding fe 500. De pagina laad niet. Dit heb ik nog nooit gehad.
500 betekend dat de server waarop de site draait niet te bereiken is.
Badge
Hoi Raytje, ik ben een leek op het gebied van computers. Mijn laptop draait op windows 7 en ik heb een wifi verbinding bij Online.
De mobiel van mijn vrouw doet het ook niet en zonder in te loggen kan ik de PUK code niet opvragen (06xxxxxxxx)
Gaat lekker zo.
Wis eens de geschiedenis en cookies van de internet browser.

Welke gebruik je trouwens? Ik heb zojuist ingelogd en ervaar geen problemen.
Badge
Explorer denk ik. sorry heb geen verstand van computers
Lees dit eens door en na de stappen te hebben gevolg wat betreft cookies verwijderen nogmaals proberen.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
Reputatie 5
Badge +9
Hoi erwinjansen,

Vervelend dat je niet kan inloggen op Mijn Simyo. Super onhandig voor je dit!

Het klopt dat Mijn Simyo even niet beschikbaar was. Er was onderhoud aan de website en daarom kon je niet inloggen. Als het goed is, moet het nu allemaal wel lukken! Ik raad je aan om je cookies te verwijderen, Chrome als webbrowser te gebruiken en het dus opnieuw te proberen.

@K.J. van den Berg & Arent Koopman, ik wens jullie beiden welkom op het forum. Voor jullie geldt hetzelfde. Probeer het nu nog eens. Lukt het nu wel?

@wimj12 & Raytje bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Caspar, zelfs op mijn werk lukt het niet om in te loggen. Kan het problem zijn dat ik teveel telefoonnummers op mijn naam heb staan? Zijn er nu vier mobielnummers.
Heeft zich inmiddels opgelost. Nog een bedankje aan de helpdesk voor hun vlotte reaktie!
Badge
Yes, ik kan weer overall in. Toch benieuwd wat er aan de hand was. Bedankt helpdesk!!:D
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Erwinjansen en K.J. van den Berg,

Graag gedaan, fijn dat alles weer werkt! Bedankt voor de updates. Als ik jullie nog ergens mee kan helpen, hoor ik dat graag.

Fijn weekend!

Groetjes,
Sean

Reageer