.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen op mijn simyo?

  • 6 September 2015
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn simyo, en kan ook geen nieuw password aanvragen ?????

In het forum geen antwoord kunnen vinden daarom zelf deze topic aangemaakt.

Wat moet ik doen om weer te kunnen inloggen!

Groetjes
Gaiadb
icon

Beste antwoord door Tiury 8 September 2015, 10:25

Bekijk originele reactie

5 reacties

Waarom kun je niet inloggen? De inlog voor het forum en Mijn Simyo zijn identiek.
hoi Raytje,

ik heb 2 simyo kaarten op mijn naam en het inlog probleem betreft de andere kaart (voor mijn dochter)

Als ik probeer mijn password op te vragen (dus mobiel nummer + email adres ingeven) geeft het systeem aan "Je 06-nummer of e-mailadres is onjuist. Probeer het nog een keer"
tja meer dan die gegevens heb ik niet dus zit in een vicieuze cirkel waar ik niet uit kom....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gaiadb,

Het is in dit geval erg lastig om zelf voor een nieuw wachtwoord op te vragen. Daarom help ik je er graag mee. Hiervoor heb ik wel het 06-nummer nodig waar het over gaat. Er staan zo te zien meer Prepaid simkaarten op jouw naam, dus ik durf de gok niet te wagen om je uit mezelf een wachtwoord te sturen.

Wil je dat nummer sturen via een privébericht? Alvast bedankt!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Raytje! 🙂
Het beschreven probleem kon ik niet zelf oplossen en ben goed geholpen door Tiury, nogmaals bedankt.

groetjes Gaiadb
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gaiadb,

Bedankt dat je ook hier laat weten dat het is opgelost! Mocht je nog meer vragen hebben, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer