Skip to main content
ik kan niet inloggen op de mijn simyo app en krijg de op de bijgevoegde afbeelding staande foutmelding.

Is hier een oplossing voor?
Ik heb wel toegang tot de mijn Simyo app.



Heb je het inmiddels nog eens geprobeerd misschien?
Hoi Timmy2144,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat een apart probleem! Wanneer krijg je die foutmelding? Zodra je de app opent, of nadat je probeert in te loggen? Ik raad je aan om je app eerst te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Hopelijk werkt 'ie dan wel naar behoren! Ook is het verstandig om je toestel even uit te zetten en daarna weer aan te doen. Kun je wel inloggen op de website van Mijn Simyo?



Ik zie overigens dat je de tag 'Windows 10 phone' hebt toegevoegd. Betekent dit dat jij een Windows Phone gebruikt? Het is namelijk (helaas) niet mogelijk om gebruik te maken van de Simyo app op een Windows Phone. De app bestond er eerst wel voor, maar omdat het simpelweg véél te weinig gebruikt werd, is de productie ervan stopgezet.



Ik ben benieuwd! Laat je het me weten?



@ RicoK: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer