Skip to main content
Ik heb op 19 januari 2015 de Simyo-app gedownload op mijn Iphone 5s. Met mijn telefoonnummer/wachtwoord combi kan ik gewoon inloggen op de mijnsimyo, dit zowel op mijn macbook als iphone. Echter probeer ik met de identieke gegevens in te loggen op de app dan krijg ik de melding dat de combinatie niet klopt. Is er misschien een behandeltijd voor het gebruik van de app?



Groeten
Ik doe maar een gooi, maar voer je de gegevens in op de iPhone via copy/paste? Bij mij gebeurt het wel eens dat ik per ongeluk een spatie meekopieer, en als dat zo is dan kloppen je inloggevens niet. 



Mij is niets bekend over een "behandeltijd", de app zou het meteen moeten doen.
Hallo,

Nav jullie mail over het updaten vd app wil ik vragen of dit ook voor de phones die op Windows draaien beschikbaar kan worden gemaakt.

Mvg, E. Seij
Hoi Silvo,



Welkom bij Simyo en op ons forum!



Ik zie aan je gegevens dat je nummerbehoud gister is doorgevoerd. Je zult nu moeten inloggen met je te behouden nummer. Mocht je daar nog problemen mee ondervinden. Kun je dan eens proberen om de applicatie te verwijderen, en opnieuw te installeren. Dan moet het werken.



Er zit namelijk geen verschil in de manier van inloggen op de applicatie en op Mijn Simyo via de site. Gebruik jij nog het aangedragen wachtwoord door Simyo, of heb je je wachtwoord al aangepast via Mijn Simyo> Mijn gegevens?







Hoi errrt,



Ook jij welkom op het forum:D



Helaas is Windows Phone met deze update niet meegenomen. Het is namelijk niet zomaar een kwestie van beschikbaar maken. Bij het bouwen van zo'n applicatie en het bewerken(updaten) komt veel kijken. Wij hebben bij de vorige versie gemerkt dat het door verschillende redenen moeilijker is om de applicatie draaiend te krijgen op Windows. Vooral de vele aanpassingen die er gedaan moesten worden om de applicatie goedgekeurd te krijgen namen veel tijd in beslag.



Er is dit keer gekozen om Windows Phone niet mee te nemen in de update. De uren en moeite wegen helaas niet af tegen het aantal Windows app gebruikers. Wel kun je uiteraard gebruik blijven maken van de applicatie zoals je hem kent:)



Heb ik je vraag zo beantwoord?

Reageer