Als ik met mijn wachtwoord probeer in te loggen in de Mijn Simyo app zegt die dat het wachtwoord fout is. Via de browser lukt het wel dus het wachtwoord klopt wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hoi Magical mermaid,
Welkom terug op ons Forum!
Wat storend dat jouw wachtwoord wel via de browser werkt maar niet via de app! Ik snap dat je zo snel mogelijk weer wilt kunnen inloggen op de app. Wat je het beste kan doen is even jouw account verwijderen, want de app heeft waarschijnlijk de verkeerde gegevens onthouden. Dit kun je doen door de volgende stappen te volgen:
- Open de Mijn Simyo App
- Op het inlogscherm druk je rechtsboven op ‘Aanpassen’
- Druk daarna op het kruisje bij jouw bewegende profiel
- Meld vervolgens jouw account helemaal opnieuw aan
Mocht dit niet werken dan kun je altijd nog proberen om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Werkt dit uiteindelijk ook niet? Stuur mij dan een privéberichtje met daar in ter controle jouw adresgegevens, geboortedatum, e-mail en laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer, dan kan ik een nieuw wachtwoord naar je opsturen die je kunt gaan gebruiken.
Laat je nog weten of het is gelukt? Alvast bedankt!
Leuke forum naam trouwens! 🧜
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.