Hoe kan het dat ik ineens niet meer kan inloggen in mijn symio? Ik heb 100% zeker de juiste code
Bladzijde 1 / 1
Je bent ook ingelogd op het forum dus je gegevens zouden juist moeten zijn.
Krijg je een bepaalde foutmelding.?
Krijg je een bepaalde foutmelding.?
Ik log in met een pincode. Krijg te lezen dat deze onjuist is
Ah je bedoelt de app..
Je kan ook met je standaard wachtwoord inloggen..
Wilde uitleggen dat je eenmaal in de app je pincode weer opnieuw kan instellen maar de app stopt er dan mee. Dit probleem had ik reeds aangegeven maar is tot op heden nog niet opgelost.
Je kan ook met je standaard wachtwoord inloggen..
Wilde uitleggen dat je eenmaal in de app je pincode weer opnieuw kan instellen maar de app stopt er dan mee. Dit probleem had ik reeds aangegeven maar is tot op heden nog niet opgelost.
Dus het klopt dat ik.momenteel niet kan inloggen in de ap? Niet met wachtwoord en niet met code?
Als je pincode niet werkt dan kan het wel met wachtwoord. Lukt dat ook niet is er iets anders loos. Heb je een iPhone of Android toestel? Mijn vorige reactie was gebaseerd op Android, vergeten erbij te zetten.
Heb een Android. Met beide kan ik niet inloggen
Dat is raar.. Verwijder de app eens, download hem opnieuw en probeer nog eens.
Hoi Pia,
Wat onhandig dat je niet kunt inloggen op de App. Kun je wel gewoon inloggen via de website?
Als het ondanks de juiste codes niet lukt, dan wil ik je adviseren je account een keer te verwijderen. Dit doe je door in het inlogscherm op aanpassen te klikken en vervolgens op het kruisje bij je account.
Daarna kun je je account weer toevoegen en een nieuwe inlogcode instellen. Als dit niet helpt, installeer dan de app eens opnieuw!
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
@Ray, bedankt voor al je hulp!
Wat onhandig dat je niet kunt inloggen op de App. Kun je wel gewoon inloggen via de website?
Als het ondanks de juiste codes niet lukt, dan wil ik je adviseren je account een keer te verwijderen. Dit doe je door in het inlogscherm op aanpassen te klikken en vervolgens op het kruisje bij je account.
Daarna kun je je account weer toevoegen en een nieuwe inlogcode instellen. Als dit niet helpt, installeer dan de app eens opnieuw!
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
@Ray, bedankt voor al je hulp!
Verwijderd opnieuw geïnstalleerd. Mijn account nog steeds niet bereikbaar . Geeft fout wachtwoord en fout ingevulde code. Het nummer van m'n zoon zit in dezelfde ap maar daar werkt alles gewoon bij. Vaaggggg
Hoi Pia,
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd! Ik heb je zojuist per mail een nieuw wachtwoord gestuurd voor Mijn Simyo. Lukt het met dit wachtwoord wel om in te loggen in de app? Als dit niet lukt, raad ik je aan om dit wachtwoord eerst te gebruiken voor Mijn Simyo op de computer. Dat wil soms helpen.
Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd! Ik heb je zojuist per mail een nieuw wachtwoord gestuurd voor Mijn Simyo. Lukt het met dit wachtwoord wel om in te loggen in de app? Als dit niet lukt, raad ik je aan om dit wachtwoord eerst te gebruiken voor Mijn Simyo op de computer. Dat wil soms helpen.
Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.