Skip to main content

.

Kan niet meer inloggen met mijn smartphone om het verbruik te bekijken, en wel nog inloggen met mijn laptop.
Waarschijnlijk is er sprake van een storing. Bij mij lukt het ook al enkele uren niet via de app voor de smartphone.
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/onderhoud-mijn-simyo-app-11-mei-vanaf-2200-12-mei-1000-niet-bereikbaar-28015



Hier staat uitleg.
Hoi Henk S en Otto.S,



Zoals Friesian gelukkig al heeft laten zien, hebben we vannacht onderhoud gehad aan de app. Daarom deed de app het tijdelijk niet. Kunnen jullie bevestigen dat hij het inmiddels weer doet?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Friesian 🙂.
Tiury, alweer vanaf gisterenmorgen werkte de app weer. Inloggen op het forum levert ook geen probleem meer op.



Groetend, Otto
Fijn om te horen dat het allemaal weer werkt zoals het moet, Otto.S. Bedankt dat je ons even op de hoogte hebt gehouden 🙂.

Reageer