Kan niet meer inloggen met mijn smartphone om het verbruik te bekijken, en wel nog inloggen met mijn laptop.
Bladzijde 1 / 1
Waarschijnlijk is er sprake van een storing. Bij mij lukt het ook al enkele uren niet via de app voor de smartphone.
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/onderhoud-mijn-simyo-app-11-mei-vanaf-2200-12-mei-1000-niet-bereikbaar-28015
Hier staat uitleg.
Hier staat uitleg.
Hoi Henk S en Otto.S,
Zoals Friesian gelukkig al heeft laten zien, hebben we vannacht onderhoud gehad aan de app. Daarom deed de app het tijdelijk niet. Kunnen jullie bevestigen dat hij het inmiddels weer doet?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord Friesian 🙂.
Zoals Friesian gelukkig al heeft laten zien, hebben we vannacht onderhoud gehad aan de app. Daarom deed de app het tijdelijk niet. Kunnen jullie bevestigen dat hij het inmiddels weer doet?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord Friesian 🙂.
Tiury, alweer vanaf gisterenmorgen werkte de app weer. Inloggen op het forum levert ook geen probleem meer op.
Groetend, Otto
Groetend, Otto
Fijn om te horen dat het allemaal weer werkt zoals het moet, Otto.S. Bedankt dat je ons even op de hoogte hebt gehouden 🙂.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.