Skip to main content
Ik kan niet inloggen op mijn Simyo app terwijl ik wel internet verbinding heb.



Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Waarom kun je niet inloggen? Krijg je een foutmelding?



Soms helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
als ik op de app klik staat er: sorry er ging even wat mis, probeer nog eens.
Ik heb mijn iphone herstart. Ik heb nu toegang tot de app.



zo te zien opgelost
Hi Wes_JA,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je even niet kon inloggen. Gelukkig werkt alles nu weer zoals het hoort 🙂 Had je toen ook problemen met andere internet-activiteiten? Of lukte echt alleen het inloggen niet?



Nu doet alles het gelukkig weer. Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?



@ Ray, dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane
Ik heb nu hetzelfde probleem.

Ik heb eerst de telefoon gereset. Geen oplossing

Daarna de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds geen oplossing.

Iemand een idee?
Hier zelfde probleem, ik kan niet inloggen. Echter, ik heb een iPhone 4. In de AppStore werd mij gevraagd of ik een oudere versie wilde downloaden omdat ik niet over de vereiste iOS beschik voor de huidige versie. Kan het hiermee te maken hebben? Is er iemand die dat kan bevestigen?
Hoi Cor B,



Balen dat je maar niet kunt inloggen!



Kun je mij laten weten welke type telefoon en versie besturingssysteem je gebruikt? Ik zoek dit dan voor je uit!



@ RiniaS, o jee! Dat is niet handig.



Ik ben benieuwd welke versie besturingssysteem je gebruikt. Ik zoek dit samen met mijn collega dan voor je uit. Goed?



Groetjes,

Asma

Reageer