.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen met Simyo app?


Badge +2
Ik kan niet inloggen met de Simyo app op mijn telefoon.
Als ik inlog nadat ik mijn gegevens heb ingetikt vraagt de app "of ik mijn wachtwoord vergeten ben...."
Wat kan ik hieraan doen.
icon

Beste antwoord door Ernst 7 August 2014, 17:08

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Beste Hans,

Ik kan niet in de systemen van Simyo kijken of er iets fout gaat, misschien kunnen de Simyo medewerkers dat wel?

Kan je wel laten weten of je op Mijn Simyo op de website kunt inloggen? Dan weet je zeker of je account werkt.
Daarnaast is het handig om te weten welke App je gebruikt, op welk platform (iOS/Android/Windows) en of je een Prepaid of Sim-Only abbonement hebt.

Bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi HansVV,

Je hebt je vraag ook al via de e-mail beantwoord gekregen; er zijn wat issues met een groep prepaid app gebruikers :(
En dat lijkt ook voor jou te gelden. Tenminste; Daxy's vraag is ook niet gek.
Kan je wel laten weten of je op Mijn Simyo op de website kunt inloggen? Dan weet je zeker of je account werkt.


Kun je dat laten weten?
Badge +2
Kan je wel laten weten of je op Mijn Simyo op de website kunt inloggen? Dan weet je zeker of je account werkt.

Via de PC is dat geen probleem, via de app/android/prepaid  lukt het niet....
Badge +1
Ook ik kan niet inloggen op Mijn Simyo App.
Deze heb ik net geinstalleerd op mijn nieuwe Huawei Ascend G510.
Wel kan ik via mijn pc gewoon bij jullie inloggen.

Is hier iets aan te doen dat de App wel werkt?
Badge +8
Hoi snowy en Henkvv,

Zoals Ernst al aangaf zijn er wat issues voor een aantal prepaid gebruikers van de app.
We zijn hard aan het werk om het weer werkend te krijgen. We zullen jullie hier ook op de hoogte houden van de voortgang. Gelukkig kunnen jullie ondertussen Mijn Simyo wel via de site gebruiken. Excuses ondertussen voor het ongemak.

Laten jullie het ook weten als jullie verandering merken?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Hoi snowy en Henkvv,

Zoals Ernst al aangaf zijn er wat issues voor een aantal prepaid gebruikers van de app.
We zijn hard aan het werk om het weer werkend te krijgen. We zullen jullie hier ook op de hoogte houden van de voortgang. Gelukkig kunnen jullie ondertussen Mijn Simyo wel via de site gebruiken. Excuses ondertussen voor het ongemak.

Laten jullie het ook weten als jullie verandering merken?

Groetjes,
Charlene


Wrs omdat ik ben overgestapt van prepaid naar abonnement kan ik nu WEL in de App komen.
Badge +6
Hoi snowy,

Fijn dat je nu wel gebruik kan maken van de app met je Sim Only aansluiting! 🙂
Badge +2
Sorry maar MIJN app werkt nog steeds niet, Inloggen blijft niet mogelijk via de app!!!!
Badge +6
Hoi HansVV,

Dat is inderdaad helaas mogelijk :(

In dit topic kan je de voortgang volgen over het issue met de app.
Zelfde probleem, wel in kunnen loggen op de website niet op de app.
Badge +8
Hoi EsanRasekh,

Vervelend dat ook jij hiermee te maken hebt 😞
Ik raad je aan om het topic wat Kim hierboven noemt in de gaten te houden om op de hoogte te blijven. Alle informatie die wij krijgen zetten we daar neer.

Jij kunt ook gewoon inloggen op Mijn Simyo via de website?

Groetjes, Charlene

Reageer