.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in de Mijn Simyo app?

  • 11 October 2023
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Mijn telefoon is in reparatie geweest. Bij het opnieuw configureren, lukt het me niet om mijn mobiel netwerk op te starten.

Wachtwoord van Simyo-app vergeten.

Via de mail een link ontvangen om nieuw wachtwoord in te stellen. Op de laptop met de link wachtwoord gewijzigd. Online inloggen lukt, maar inloggen op de app lukt niet.

Hoe kan ik mijn e-sim nu (weer) activeren???

 

Niemand beschikbaar via de chat van de klantenservice… bellen lukt dus niet.

WA krijg ik niet op de telefoon geïnstalleerd, omdat er ter activatie een sms naar mijn telefoon is gestuurd. Die krijg ik dus niet binnen. Contact via WA dus ook niet mogelijk.

 

Gr, Peggy

 

Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 11 October 2023, 17:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @PST,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om in te loggen in de app! Heb je de Mijn Simyo app al eens verwijderd en opnieuw gedownload nadat je het wachtwoord had aangepast? Ik ga ervanuit dat het hierna weer moet lukken om in de loggen in de Mijn Simyo app. 

Ik hoor graag of het is gelukt! 

Groetjes,
Amy

Hallo Amy,

 

Ik heb zojuist 1,5 uur uur een van jouw collega’s aan de telefoon (van iemand anders geleend...) gehad.

Meerdere keren app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Meedere keren de elefoon opnieuw opgestart. Netwerkinstellingen opnieuw ingesteld. Optie E-sims (die er overigens niet waren) verwijderen geprobeerd.

 

Helaas heeft dit alles niet tot een oplossing geleid.

Je collega heeft het doorgezet naar een andere afdeling...

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @PST,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat het na zo lang nog steeds niet wil lukken! Ik stel voor dat je het bericht van mijn collega even afwacht, zodra er een terugkoppeling is zal er contact met je worden opgenomen. Zo kunnen we verwarring hier op het forum voorkomen 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer