.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in de app?

  • 27 March 2016
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Waarom kan ik niet inloggen op Mijn Simyo app met hetzelfde wachtwoord als Mijn Simyo.
Je zou verwachten dat het wel moet kunnen.
icon

Beste antwoord door Angela 28 March 2016, 15:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fvh,

Welkom op het Simyo Forum.

Je hoort zeker in te kunnen loggen met hetzelfde wachtwoord in de Mijn Simyo App. Wat lastig dat dit niet lukt nu!

Maak je al gebruik van de nieuwe versie van onze app? Dan kun je het volgende uitproberen. In het inlogscherm, zie je rechts bovenin 'aanpassen' staan. Als je hierop klikt, krijg je een kruisje te zien bij het rondje van jouw account. Klik hierop zodat het account uit de app verwijderd wordt.

Hierna kun je het account opnieuw toevoegen in de app. Als het goed is kun je nu weer inloggen met hetzelfde wachtwoord. Laat je weten of het gelukt is?

Mocht je nog geen gebruik maken van de nieuwe versie, dan raad ik je aan om deze te downloaden. Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer