Skip to main content
Ik zou graag voor mijn beide ouders een simonly abonnement afsluiten met nummerbehoud. Nu moet ik hiervoor inloggen met mijn Simyo omdat ze beide al een simkaart hebben van simyo. Nu weet ik het wachtwoord niet meer en is mij niet duidelijk waarom de email adres niet klopt. Heb alle email adressen geprobeerd maar geen van alle doet het en deze melding blijft verschijnen.

Hoe kan ik toch een simonly abonnement afsluiten met nummerbehoud?
Je Mijn Simyo inlog is hetzelfde als je inlog voor het forum. Misschien helpt je dat?
@ Raytje, Ik heb zelf ook een simyo abonnement waarvan ik wel de inloggegevens weet. Met dit account ben ik dus ook ingelogd op dit forum.
Ja dat verduidelijkt het. Kan ik niet zien hè zonder die gegeven info :)



Verder denk ik dat je even moet wachten op een Moderator maar het is nu weekend. Dan zijn ze dicht. Soms is er echter wel 1 actief, maar ik beloof niks :)



Edit: Ik ga het toch proberen.



Je ouders hebben al en Sim kaart van Simyo? Ik neem aan dat dit oude bestaande zijn?



Als dit oude zijn dan ga je dus uitgelogd een nieuw abonnement afsluiten en vraag je nummer behoud aan voor 1 van de 2 simkaarten. Daarna doe je hetzelfde en dan met de andere oude simkaart.



Zijn dit al de nieuwe simkaarten dan heb je de gegevens voor die simkaarten in de mailbox ontvangen. Welke dat weten alleen jullie (En Simyo).



Mocht dit het ook niet zijn dan weet ik het ook niet 😃
Hoi Baltussen, welkom op ons forum :)



Wat lastig dat het inloggen maar niet wil lukken... Ik heb even in onze gegevens gezocht met je postcode en huisnummer en ik denk dat ik de aansluitingen van je ouders heb gevonden.

Zou je mij misschien een privébericht kunnen sturen met hun 06 nummers en de bijbehorende mailadressen? Dan kijk ik het na voor je en kan ik nieuwe wachtwoorden per sms sturen.



Ik heb nog wel een vraag over deze zin:

Ik zou graag voor mijn beide ouders een simonly abonnement afsluiten met nummerbehoud. Nu moet ik hiervoor inloggen met mijn Simyo omdat ze beide al een simkaart hebben van simyo.


Bedoel je dat je ouders willen overstappen naar Sim Only? Dat kan via Mijn Simyo, waar je de button Stap over naar Sim Only vindt. Je behoud dan de simkaart die je al hebt, dus is er van nummerbehoud geen sprake.





Raytje, dank je voor het meedenken!

Reageer