Beantwoord
Waarom kan ik na het beëindigen van het abonnement niet meer inloggen op Mijn Simyo?
Sinds gisteren is mijn vrouw overgegaan naar Vodafone met nummerbehoud. Dit ondanks de uitstekende service van Simyo, maar bij Vodafone/Ziggo krijg je naast de dubbele data, waardoor de prijzen bijna gelijk liggen, ook nog een zenderpakket van Ziggo er gratis bij.
Maar dit terzijde. Omdat mijn vrouw dus sinds 13/11 weg is bij Simyo kunnen we ook niet meer haar Mijn Simyo in om de laatste factuur te kunnen zien, waarvan we vandaag 14/11 een melding kregen dat deze klaar staat in haar Mijn Simyo.
Maar hoe komen we daar? Hoe kunnen we de laatste factuur inzien? En de 'eindafrekening' volgende maand?
Maar dit terzijde. Omdat mijn vrouw dus sinds 13/11 weg is bij Simyo kunnen we ook niet meer haar Mijn Simyo in om de laatste factuur te kunnen zien, waarvan we vandaag 14/11 een melding kregen dat deze klaar staat in haar Mijn Simyo.
Maar hoe komen we daar? Hoe kunnen we de laatste factuur inzien? En de 'eindafrekening' volgende maand?
Beste antwoord door Els
Hoi RicoK,
Jammer dat je vrouw is overgestapt, uiteraard moet je kiezen voor een abonnement dat het beste bij de wensen past. :)
Wel super onhandig dat je een e-mail krijgt over de nieuwe factuur, terwijl je niet meer kunt inloggen in Mijn Simyo. Momenteel is het na het beëindigen van een aansluiting inderdaad niet meer mogelijk om in te loggen. We zijn bezig om dit te veranderen, zodat oud-klanten alsnog de facturen kunnen bekijken na het beëindigen van hun aansluiting. Wanneer dit precies zal gebeuren is helaas nog niet bekend, maar uiteraard goed dat je het aangeeft! :)
Zou je mij in een privéberichtje het 06-nummer, de postcode en het huisnummer van je vrouw willen sturen? Dan ga ik deze factuur per e-mail toesturen, goed?
@ franswon, uiteraard doen we dat met plezier! 😉
Groetjes,
Els
Bekijk originele reactieJammer dat je vrouw is overgestapt, uiteraard moet je kiezen voor een abonnement dat het beste bij de wensen past. :)
Wel super onhandig dat je een e-mail krijgt over de nieuwe factuur, terwijl je niet meer kunt inloggen in Mijn Simyo. Momenteel is het na het beëindigen van een aansluiting inderdaad niet meer mogelijk om in te loggen. We zijn bezig om dit te veranderen, zodat oud-klanten alsnog de facturen kunnen bekijken na het beëindigen van hun aansluiting. Wanneer dit precies zal gebeuren is helaas nog niet bekend, maar uiteraard goed dat je het aangeeft! :)
Zou je mij in een privéberichtje het 06-nummer, de postcode en het huisnummer van je vrouw willen sturen? Dan ga ik deze factuur per e-mail toesturen, goed?
@ franswon, uiteraard doen we dat met plezier! 😉
Groetjes,
Els
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.