Skip to main content

.

Waarom kun je niet (ook) voicemail rechtstreeks aan-/uitzetten met een schuifje op mijn simyo(app)? Simyo is toch een online diy-provider met een hoog serviceniveau.?



Tags wijziging, aanvulling wordt NIET opgeslagen..

Voicemail, online provider, do-it-yourself
Hoi Friesian,



Zou een handige optie zijn, ik weet alleen niet of dit zo eenvoudig te realiseren is. Ook de twee grote concullega's bieden deze mogelijkheid niet via hun app (voor zover mij bekend).



De moderatoren kunnen het ook niet voor je doen, je moet zelf bellen met 1233 met de juiste optie of rechtstreeks 1233X.
Hi Friesian,



Dat lijkt mij ook een heel mooie optie om te hebben op Mijn Simyo en de app! Ik zal eens navragen of we hier al mee bezig zijn en anders of hier naar gekeken kan worden :)



Zoals franswon aangeeft (bedankt voor je reactie!) weet ik echter niet of dit technisch mogelijk is. Ik zal hier navraag over moeten doen. Alles over je voicemail is verder te lezen op de volgende pagina.



Als ik meer weet dan zal ik het je laten weten!



Groetjes,

Niels
Hi Friesian,



Ik heb zoals beloofd navraag gedaan en heb inmiddels antwoord! Het is technisch niet mogelijk om via Mijn Simyo de voicemail in- of uit te schakelen. Ik kan wel melden dat we begin 2018 met iets anders komen, namelijk Visual Voicemail. Dit is een app waarmee de gebruiker de voicemailberichten in een lijst ziet staan. Er zijn daarnaast nog veel meer functies aan de app verbonden. Meer informatie over de iPhone versie is hier te vinden, kijk voor de Android versie op deze pagina. Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Niels
Top Niels.

Duidelijk, geen vragen..... Onder voorbehoud natuurlijk.
Hi Friesian,



Top! Dat snap ik ;)



Groetjes,

Niels

Reageer