.

Beantwoord

Waarom kan ik Mijn Simyo niet openen?


Krijg volgende fout
Oeps kan niet worden weergegeven
Hoe kunnen we je verder helpen?
icon

Beste antwoord door Tiury 21 May 2015, 11:39

Bekijk originele reactie

13 reacties

Ga naar www.simyo.nl Login. Ga naar forum. Klik op menu bovenin op Mijn Simyo. Dan krijg je de fout
Berichten plaatsen op dit forum is trouwens ook een crime. Lukt me niet met Firefox Chrome ie opera.
Af en toe via safari op ipad

Kan mijn bericht typen en klikken op plaatsen, maar er wordt niets geplaatst.

(mod edit: Ik heb deze reactie uit een ander gestart topic van joli4 gehaald. Zo houden we het forum overzichtelijker)
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Joli,

Ik heb dat probleem niet.
Misschien een probleem van je browser.
naar welke URL verwijst hij?
Is te vinden bovenaan in je browser.

graag je reactie.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi joli4,

Wat vreemd dat je een foutmelding krijgt als je schakelt tussen het Simyo forum en Mijn Simyo. We hebben wel iets meer informatie van je nodig, voor we kunnen uitzoeken wat hier aan de hand is. Kun je antwoord geven op de onderstaande vragen?

- Welke webbrowser gebruik je?
- Wat is de URL waar je naartoe wordt doorgestuurd (de pagina waar je de foutmelding op krijgt)
- Heb je de cookies al verwijderd?
- Heb je dit ook op een andere webbrowser?

We horen het graag van je, want zoiets moet wel gewoon soepel werken natuurlijk!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie maikel.twinnie!
Hele na tig pogingen kan ik weer een berichtte plaatsen.
De link achter de knop mijn simyo is: https://www.simyo.nl/mijn-simyo
De error pagina is https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error

Zoals ik al zei, ff ie opera Chrome. Allen laatste versie.
Cookies verwijderen helpt niets.


Kan trouwens alleen een bericht plaatsen als ik eerst in mijn profiel iets wijzig.
Reputatie 5
Badge +11
Hi joli4,

Probeer eens met deze link in te loggen? Dat is de volledige link, hopelijk lukt dat wel.
En probeer het eens op een reguliere laptop of PC.

Kun je uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Kan trouwens alleen een bericht plaatsen als ik eerst in mijn profiel iets wijzig.
Hi joli4,

Probeer eens met deze link in te loggen? Dat is de volledige link, hopelijk lukt dat wel.
En probeer het eens op een reguliere laptop of PC.



Kun je uitleggen wat je hiermee bedoelt?


Kan trouwens alleen een bericht plaatsen als ik eerst in mijn profiel iets wijzig.



Link gaat ook rechtstreeks naar errorpagina.

Dat het een ellende is om een bericht op dit forum te plaatsen. Andere fora nooit een probleem. Hier lukt het me pas als ik in mijn profiel iets wijzig, en dan na tig keer proberen lukt het me pas een bericht te plaatsen.
Zoasl al gezegd, mijn simyo gaat naar zie schermafdruk.
Reputatie 5
Badge +11
Ik begrijp dat dit heel frustrerend is, joli4.
Het is voor jou inderdaad een ellende om iets op het forum te plaatsen.

Om na te gaan waar het probleem zich bevindt, willen we een zo duidelijk mogelijk beeld hebben van je situatie om het moment dat je dit overkomt.

Wat voor apparaat gebruik je op het moment dat je deze melding krijgt?
Ik heb het zelfde probleem. Inloggen op Simyo.nl OK maar Mijn Simyo is niet bereikbaar en krijg dan dezelfde error message als op de screenshot van joli4
https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error
Probeer eens je cookies en geschiedenis te wissen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi vanellis, welkom op het Simyo forum!

Als je inlogt op je Mijn Simyo pagina krijg je dan meteen een foutmelding of komt er een foutmelding op het moment dat je klikt op https://www.simyo.nl/ > Mijn Simyo (rechts bovenin)? Wil je het eens proberen via deze link?

Ook hoor ik graag van je van welk apparaat je gebruikmaakt. Onze website werkt het beste via een computer of laptop met de internetbrowser Google Chrome of Internet Explorer. Wat Raytje aanraadt, kun je het beste ook even doen. Je kunt dus de cookies, browsergeschiedenis en cachegeheugen verwijderen :)

Laat je weten of het werkt en wat er precies wel en niet lukt?

@Raytje, dankjewel voor je hulp!

Reageer