.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn Pincode en PUK code niet te zien op website?


Beste Simyo Forum,

Vandaag probeerde ik op de Simyo site mijn pincode en pukcode te zien. Toen ik echter bij het juiste deel van mijnSimyo was, klikte ik op 'tonen', maar de pincode en pukcode bleven verborgen.
Helaas heb ik toen drie keer m'n pincode verkeerd ingetoetst en kan ik nu dus niet bellen of appen.

Heeft iemand een idee hoe ik nu wel aan mijn pincode en pukcode kan komen? Het lijkt alsof de website het vandaag gewoon niet goed werkt.

Groetjes,
Laura
icon

Beste antwoord door Laura_Z 9 July 2015, 18:23

Bekijk originele reactie

10 reacties

Ik heb het net zelf geprobeerd en het werk gewoon. Wis even je cookies en geschiedenis en probeer het opniew. Je hebt kans dat je hinder ondervind omdat je browser met oude cookies werkt.

Laat je weten of het is gelukt?
Beste Raytje,

Het is gelukt! Ik zat net op een pc van m'n werk en daar deed hij het niet (kon daar inderdaad ook niet klikken op cookies accepteren). Nu op mijn laptop kon ik wel cookies accepteren en liet hij wel de codes zien!

Bedankt voor je reactie!
Graag gedaan.. :)

En tot ziens op het forum.. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Bij mij, met IE 10, lukt het nog niet om deze zichtbaar te maken, heb dit in de testfase al aangegeven.
Frans,

Jij gebruikt graag IE had ik begrepen. Ik denk dat je beter kan upgraden naar IE 11, die heb ik ook op m'n pc, alleen voor testen, en daarmee lukt het mij wel.
Reputatie 7
Badge +9
IE 11 heeft problemen met diverse gadgets in W7 ...
Ow ja dat weet ik weer niet.. Heb die gadgets eruit gesloopt... en gebruik Chrome of Firefox normaliter..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Laura_Z, welkom op het Simyo forum :)

Volgens mij zag ik je reactie ook op Facebook voorbij komen. Gelukkig heb je hier al eerder hulp gehad van Raytje! Mooi dat het is gelukt om je pin/puk te achterhalen met hulp van een andere computer.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Raytje!

@franswon; ik ga het even duidelijk aankaarten hier. Dit zal niet de enige vraag zijn die hierover gaat komen 😉.
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt Tiury!
Reputatie 6
Badge +10
Nou, ze zijn er mee aan de slag 🙂. Hopen dat het snel is gefixt!

Reageer