.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn bundels via Mijn Simyo niet wijzigen?

  • 1 March 2016
  • 7 reacties
  • 118 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

ik probeer al enkele maanden mijn abonnement te wijzigen omdat ik graag meer MB's in mijn bundel wil. Echter krijg ik elke maand hetzelfde bericht: "Je Internet bundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je jouw bundels weer aanpassen."

In de hoop dat "volgende maand" ook daadwerkelijk een nieuwe maand is waarin ik mijn bundel kan aanpassen heb ik het een paar maanden afgewacht, echter krijg ik nog steeds deze foutmelding en is het onmogelijk om mijn MB's aan te passen. Wat is het probleem en hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet,
Monica
icon

Beste antwoord door Angelica 2 March 2016, 10:33

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Moneecah,

Om het overzicht op het forum te bewaren, heb ik je vraag verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app.

Wat vervelend om te lezen dat het aanpassen van je bundel niet lukt. In het systeem zie ik wel dat je MB's hebt bijgekocht, alleen niet dat je je bundel hebt aangepast. De melding die jij krijgt, zou je pas moeten zien als je je bundels hebt aangepast. Dit kan namelijk maar één keer. Als je deze eenmaal hebt gewijzigd, kan dit de maand erop pas weer. Zou je je cookies even willen verwijderen van je computer? Lukt het dan wel? En hoeveel MB's zou je dan willen?

Groetjes, Angelica
Badge
Beste Angelica,

Het klopt dat ik MB's heb bijgekocht omdat ik over mijn MB's ging, omdat de 500MB eigenlijk net te weinig is voor mij. En dus ook de reden dat ik mijn bundel wil aanpassen. Ik heb mijn bundels sinds dat ik bij jullie ben gekomen volgens mij niet meer aangepast, dus die melding hoor ik sowieso niet te krijgen.

Ik heb de afgelopen maanden het al op verschillende computers geprobeerd, cookies verwijderd en via de mobiele app e.d., maar ik mag mijn internet bundel niet aanpassen wat ik ook probeer.

Ik zou mijn 500MB graag in 1000MB veranderen.
Ik heb momenteel ook nog 100 min/sms voor €3 euro, dit is een oude bundel, dit wil ik wel graag zo houden, dus dit niet aanpassen omdat dit tegenwoordig €5 euro is voor 100 min/sms.
Bij voorbaat dank,
Monica
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Moneecah,

Goed dat je dit allemaal al hebt geprobeerd.

Ik heb de wijziging direct voor je aangevraagd bij onze IT-afdeling. Zij zullen dit voor je klaarzetten per 1 april. Daarnaast heb ik de vraag waarom jij dit niet zelf kunt aanpassen, ook bij hen neergelegd. We willen natuurlijk dat jij in de toekomst gewoon zelf 'in control' bent wat betreft het aanpassen van je bundels.

Ik houd je op de hoogte.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Dankjewel!
Heel fijn, hopelijk is het snel opgelost!

Groetjes,
Monica
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Monica,

Het is super snel opgelost!

De wijziging naar 1000MB is ingepland voor 1 april (geen grapje ;)) Daarnaast zijn we erachter waarom jij niets hebt kunnen wijzigen al die tijd. Om het makkelijk aan je uit te leggen, moet je het even zo zien.

Jouw abonnement ziet er aan onze kant heel anders uit. Deze bestaat uit allemaal productcodes. Het kan voorkomen dat er oude productcodes blijven staan, ook al wordt hier geen gebruik van gemaakt. In deze gevallen geeft dit een error met het wijzigen van bundels via Mijn Simyo. We hebben deze oude productcode verwijderd zodat jij vanaf volgende maand weer zelf wijzigingen kunt uitvoeren.

Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing 🙂 Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Heel fijn dat jullie het zo snel hebben kunnen oplossen!
Ik zie inderdaad al dat de nieuwe bundels klaar staan voor 1 april :)
Helemaal top en bedankt voor de snelle service!

Groetjes,
Monica
Reputatie 7
Badge +10
Yes, fijn dat je dit ook al gelijk ziet staan op Mijn Simyo 🙂 Ik ben ook erg blij dat het allemaal zo snel is gegaan! Je hebt wat dat betreft al lang genoeg moeten wachten. Natuurlijk heb ik het graag gedaan.

Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer