Skip to main content
Ik wil mijn bundels wijzigen maar ik krijg steeds het bericht 'er ging even wat mis'. Wat gaat er mis? Ik gebruik, denk ik, wel het goede wachtwoord want als ik daarvoor wat anders intyp krijg ik het bericht 'fout wachtwoord'

Al 3 dagen minstens 10 keer geprobeerd.
Beste JGRITTER,



Welkom op het forum van Simyo!



Zo te zien zit er een storing binnen jouw account, waardoor je telkens de tekst "er ging even wat mis" te zien krijgt.

Dit ligt niet aan jouw kant, maar aan de achterliggende systemen.

Zelf kun je hieraan niets doen, maar een moderator kan dat uiteraard wel met de technische afdeling bespreken, en jouw daar mee verder helpen.

Dus het beste is even te wachten op antwoord van een moderator.



Dus even geduld, het wordt uiteraard voor je opgelost!
Bedankt voor zover. Ik wacht af.
Hoi JGRITTER,



Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Simyo app.



In je gegevens zie ik dat je zojuist ook al eventjes gebeld hebt met onze klantenservice. De collega die je sprak heeft je verzoek doorgezet naar onze IT afdeling en nu nét zijn je bundels voor 1 november aangepast :)

Wat was nu het geval? Soms blijkt het niet te kunnen om je bundels te wijzigen op Mijn Simyo wanneer je ook 4G Flex wilt beëindigen.



Is dit nu zo duidelijk voor je?



MichD, dank voor je reactie!
Bedankt! Goed om dat in ieder geval te weten.
Bedankt!

Graag gedaan!

Reageer