.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn bundels niet aanpassen?


Na de update is er beloofd dat via de app de bundels aangepast kunnen worden. Hierover heb ik een mail gehad. Maar de app maakt geen verbinding als ik op de knop bundels aanpassen druk.
icon

Beste antwoord door Tiury 3 August 2015, 13:26

Bekijk originele reactie

12 reacties

Ik ondervind al zes weken (!) dezelfde problemen. Elke manier geprobeerd (iPhone, App, Chrome, Safari, IE) Ondertussen wordt ik door jullie verzaken onnodig op kosten gebracht (verblijf in het buitenland, wil mijn bundel dus naar beneden stellen) en bewijst jullie klantenservice al weken hoe waardeloos en hoe onhulpvaardig zij zijn.
pl99, krijg je dan ook een (fout)melding?

En wat lukt er dan niet reinbake? Kun je misschien iets specifieker omschrijven waar je tegen aan loopt?
Er wordt aangegeven sorry er ging wat mis probeer opnieuw te laden..en dat lukt niet.
Wanneer het de app is, wat ik verwacht, probeer dan eens de simyo site.
Lukt ook niet
Hummm, volgende stap cookies verwijderen cache legen. Eventueel andere browser, ik roep maar wat hoor. 🙂
Ja.....nou ik ga ze weer bellen 😉
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pl99,

Zo te zien is jouw nummer overgezet van een Tringg abonnement naar een Simyo Sim Only. Hierdoor zou het inderdaad mogelijk moeten zijn om je bundels aan te passen via de Mijn Simyo app of via Mijn Simyo.

Omdat ik geen reden kan vinden waarom dit jou niet lukt via de app op via de webversie, heb ik het zojuist doorgestuurd naar onze IT-afdeling. Ze gaan er snel mee aan de slag. Zodra ik antwoord van ze heb, breng ik je meteen op de hoogte 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
Ik ondervind al zes weken (!) dezelfde problemen. Elke manier geprobeerd (iPhone, App, Chrome, Safari, IE) Ondertussen wordt ik door jullie verzaken onnodig op kosten gebracht (verblijf in het buitenland, wil mijn bundel dus naar beneden stellen) en bewijst jullie klantenservice al weken hoe waardeloos en hoe onhulpvaardig zij zijn.

Hoi reinbake,

Wat ontzettend jammer om je negatieve reactie over onze klantenservice te lezen. Als iets zo lang speelt, begrijp ik dat de frustratie op loopt. Ik ga je daarom ook meteen helpen om dit probleem op te lossen.

Ik heb in je e-mail een stel screenshots gevonden van de melding die je krijgt bij het wijzigen. Deze melding geeft aan dat je je contract nog moet bevestigen. Dat is vreemd, want zo te zien heb je dat al een hele poos geleden gedaan.

Ook jouw account heb ik doorgestuurd naar onze IT afdeling, zodat ze ervoor kunnen zorgen dat jouw bundels aangepast worden. Daarna kijken we sinds wanneer dit een probleem is en kunnen we je eventueel met terugwerkende kracht compenseren.

Groetjes, Tiury.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pl99 en reinbake,

De IT-afdeling heeft op allebei jullie accounts een wijziging gemaakt en de bovenstaande vragen als het goed is opgelost. In geval van reinbake behoeft nog iets meer uitleg, dus dat stuur ik per e-mail. Sorry voor het ongemak heren 🙂.

Groetjes, Tiury
Wordt de app nog aangepast zodat de bundels WEL worden veranderd. Heb de app geïnstalleerd en dat vervolgens nogmaals gedaan maar helaas. Aan de reacties te zien ben ik niet de enige.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi J. Voogdt, welkom op het Simyo forum!

Ik vraag me af naar welke bundels je wilt veranderen. Waar wil je precies naar wijzigen? Het hoort in principe gewoon te lukken. Van welk type telefoon maak je daarnaast gebruik? En kun je aangeven wat er precies gebeurt op de app?

Als het kan, wil je dan ook een printscreen toevoegen? 🙂 Daarnaast hoor ik ook graag of het via de Mijn Simyo pagina wel lukt.

Reageer