Skip to main content
Ik zit al een tijdje te *****n om mijn bundel aan te passen bij mijn Simyo.

Alle knoppen met de verschillende bundels kan ik niet aanklikken.



Het enige wat ik wel kan aanklikken is Flex 4g of sms onbeperkt?



Ik begrijp dat meer mensen hier last van hebben, maar een echte oplossing zie ik niet staan.



Graag hoor ik een oplossing, voor de maand om is.
Is dit op jou van toepassing?



https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-and-mijn-simyo-app-63/waarom-geen-internetbundel-activeren-23414/#post80861
Hoi Jopje, welkom op het Simyo forum! :)



Wat vervelend dat het je niet lukt om je bundels te wijzigen. De reden dat je dit nu niet kunt wijzigen, is omdat het momenteel te ver gevorderd is in de maand om je bundels te wijzigen. Dit kun je namelijk maar maximaal 5 dagen voor het eind van de maand doorgeven. Omdat je gisteren contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice en deze tip hebt ontvangen, ga ik er vanuit dat je het pas vanaf gisteren probeerde. :)



De reden dat je wel je Flex 4G bundel of SMS bundel kunt aanschaffen, is omdat je er momenteel nog geen eentje hebt :)



Heb je zo antwoord op je vraag gekregen?



Bedankt voor je reactie Scotsman!

Reageer