.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn beltegoed niet opwaarderen vanuit de app?

  • 3 June 2016
  • 5 reacties
  • 229 Bekeken

Badge
ik kan mijn beltegoed niet opwaarderen vanuit de app.
misschien zie ik een knop over het hoofd. waar zou dit moeten staan?
icon

Beste antwoord door Angela 5 June 2016, 15:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo waterpuk,

Welkom op het Simyo Forum,

In de app staat bij je beltegoed een knop om op te waarderen https://www.simyo.nl/simyo-app (heb je wel de meest recente app?).
Reputatie 5
Badge +9
Hoi waterpuk,

Vervelend dat het je niet is gelukt om op te waarderen via de app.

Het is inderdaad gewoon mogelijk zoals franswon al zei. Wanneer je inlogt zul je het gelijk zien. Probeer de app eens opnieuw te downloaden als je het niet ziet.

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
de app opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds geen knop voor opwaarderen. gelijk op de eerste pagina sraat de melding (na inloggen) oeps er ging iets mis. kan wel mijn verbruik inzien maar verder kan ik helaas niets.
Badge
Helaas kan ik geen screenshot bijvoegen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Waterpuk,

Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt!

Ik heb het nagekeken voor je en zie dat je hiervoor een LowCall aansluiting bij ons had. Helaas merken we dat klanten die overgezet zijn en een Android telefoon hebben, niet volledig gebruik kunnen maken van de app.

We weten helaas nog niet waardoor dit precies komt en zijn dus opzoek naar een oplossing. We doen hier ons uiterste best voor. In de tussentijd kun jij alles wel gewoon regelen via Mijn Simyo op je computer of via de browser op je telefoon. Zodra de app weer werkt zoals het hoort, zal je waarschijnlijk een update krijgen via de appstore.

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,
Angela

Reageer