Skip to main content
Ik wil mijn gratis mb's activeren maar er is 'n storing
Geen storing bekend. Kun je aangeven wat je te zien krijgt?
Bij mij precies hetzelfde als bij jou Verm.

Heel de handleiding er bij gehad om mijn toestel stap voor stap in te stellen.

Op mijn Simyo de internetknop ingeschakeld.

Telefoon uit en weer aan gezet.

De gratis app aangeklikt voor de 1000MB.



Niets, storing, Error.........



Ik heb snel mijn internt via instellingen Simyo en op mijn telefoon weer uitgezet.

Dit is nu de 2e keer dat het niet lukt. :?



Groetjes,

Frida
@Ray:



Dit bericht krijg je als je je 1000MB cadeau wil uploaden:

En verder laat ik het hier bij,

Fijn weekend

Frida




Inderdaad frida dit bericht krijg ik ook op mijn scherm het is al 3 april dus zo gaat de maand ook voorbij
Hebben jullie al eens de cookies en geschiedenis gewist?



Als het dan nog niet lukt dan pakt een moderator het voor jullie op. Gebruikt bij voorkeur trouwens Chrome.
@Verm

@Ray



Op die andere topic van Yvonne met het zelfde probleem heb ik alles al uitgelegd Ray. Ik leeg regelmatig de geschiedenis en cookies, ik ben daar mee bekend.

De aanbieding lijkt net op een sigaar uit eigen doos.......



En Verm dit is mijn 2e en laatste poging geweest..



Er moet echt ergens een fout zitten in het systeem bij Simyo.



Fijne dag en ik ga gewoon verder met bellen en internetten via Wifi.



Groetjes,

Frida
Hoi Verm,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat het niet lukt om je MB's uit te pakken! Ik zie inderdaad dat je in januari 1000 MB's hebt gekregen, en dat je hier in maart contact over zocht. De MB's waren toen al verlopen, dus heeft mijn collega je toch nog 1000 MB's gegeven om uit te pakken. Deze MB's staan nu nog klaar voor je. Heb je het uitpakken via Mijn Simyo geprobeerd met verschillende browsers op verschillende apparaten? Er is geen consequente storing gaande, want ik heb heel recent nog iemand de MB's uit laten pakken als test. Ik raad je echt aan om het nog even via een ander apparaat te proberen als dat kan.



@ Frida, heb jij het al geprobeerd uit te pakken met een ander apparaat? Op wat voor computer heb je dit nu geprobeerd?



@ Ray, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer