Skip to main content
Beste Simyo,

aangezien ik een nieuwe telefoon heb besteld, heb ik een nano simkaart nodig. helaas is mijn huidige simkaart geen 3in1 maar een 2in1. nadat ik op 'vervangende simkaart bestellen' had gedrukt kwam er een fout melding. ik moest het later nog eens proberen. zo gezegd, zo gedaan, alleen de optie om een simkaart te bestellen, is verdwenen! misschien is dit een tijdelijk iets, maar ik zou toch graag zo snel mogelijk een nieuwe simkaart willen bestellen.

mvg,

JvL
Hoi JvL, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app, dat is iets overzichtelijker.



In jouw gegevens zie ik dat je gistermorgen toch een vervangende simkaart hebt kunnen bestellen op Mijn Simyo 😃 Met een béétje geluk heb je 'm vandaag in huis.



Laat je weten wanneer je 'm hebt gekregen?
jup. ik heb hem al binnen. terwijl ik geen bevestiging o.i.d. heb gekregen... eind goed al goed. vanmiddag of morgen mijn komt mijn nieuwe toestel binnen, dus ik kan dan gelijk aan de slag. bedankt!
Hoi JvL,



Doordat er al een simkaart bestelling bij ons binnen is gekomen, zie je nu op je Mijn Simyo pagina de optie niet meer staan. Pas wanneer je deze simkaart hebt geactiveerd, dan wordt de optie weer zichtbaar. Dit is ingesteld, zodat je niet twee keer achterelkaar een simkaart kan bestellen :)



Super fijn dat je hem binnen hebt! Bedankt dat je het aan ons doorgeeft.



Welke nieuwe telefoon heb je besteld? 🙂

Reageer