.

Beantwoord

Waarom kan ik geen nano kaart bestellen op Mijn Simyo?

  • 24 February 2015
  • 1 reactie
  • 272 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik kreeg vanmiddag mijn nieuwe telefoon dus ik een nieuwe nano kaart aanvragen krijg ik als melding heb ik al aangevraagd . Kan niet nog een kaart aanvragen.
Raar toch ik moet er voor betalen maar ik kan hem niet aanvragen! Hoe kan ik nu wel een nano kaart aanvragen?
icon

Beste antwoord door Ernst 25 February 2015, 14:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi André79,

Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Zo kunnen andere forumgebruikers het ook makkelijk vinden.

De melding die je krijgt heeft -en dit gaat raar klinken, ik weet het- niets met een vervangende simkaart te maken.
Waar ligt het dan wél aan?
http://www.sherv.net/cm/emoticons/eating/cookies-smiley-emoticon-emoji.png Cookies...

Wat moet je doen? Uitloggen -> cookies verwijderen -> inloggen -> simkaart bestellen.

Laat je het weten wanneer het wel/niet gelukt is?

http://www.sherv.net/cm/emo/funny/1/cookie_monster.gif

Reageer