.

Beantwoord

Waarom kan ik geen instellingen of bundels wijzigen?


Goedendag,
Ik heb deze week mijn 2e abbo beëindigd. gewoon omdat ik hem niet meer nodig heb. Ik kan per direct geen instellingen of bundels meer wijzigen,

Dit ondanks het feit dat mijn abbo pas per 1 juni eindigt. Dit vind ik een beetje vreemd. Graag dit onmiddelijk ongedaan maken.

Mvg

Naleker1
icon

Beste antwoord door Tiury 17 April 2015, 11:18

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Naleker1,

Wat jammer dat je een abonnement hebt beëindigd. Maar als je deze niet meer nodig hebt, begrijp ik dat uiteraard heel goed 😉.

Het klopt dat je na een opzeggen je bundels niet meer kan wijzigen. Normaal gesproken is dit geen probleem, maar omdat je al 1,5 maand van te voren het contract hebt beëindigd, is dit natuurlijk niet handig! We hebben je account meteen weer geactiveerd. Hierdoor kan je gewoon weer instellingen wijzigen en je bundels aanpassen voor mei.

Laat je me weten of het nu allemaal weer werkt?

Groetjes, Tiury
Het werkt niet. Zowel op mijn Android (Nexus 5) als op mijn ipad kan ik nu wel aanklikken dat ik mijn internetbundel kan wijzigen. Maar het wordt niet verwerkt.

Mvg

Naleker
Even met de app geprobeerd. Ook dat werkt niet.
Hoi Naleker1,

Wat jammer dat je een abonnement hebt beëindigd. Maar als je deze niet meer nodig hebt, begrijp ik dat uiteraard heel goed 😉.

Het klopt dat je na een opzeggen je bundels niet meer kan wijzigen. Normaal gesproken is dit geen probleem, maar omdat je al 1,5 maand van te voren het contract hebt beëindigd, is dit natuurlijk niet handig! We hebben je account meteen weer geactiveerd. Hierdoor kan je gewoon weer instellingen wijzigen en je bundels aanpassen voor mei.

Laat je me weten of het nu allemaal weer werkt?

Groetjes, Tiury


Het werkt niet. Instellingen zijn wel zichtbaar, maar op moment dat de vraag komt of ik zeker weet dat ik e.e.a. aan wil passen, dan gaat het fout.

Ik wil de internetbundel op 1 van mijn andere (ook Simyo) gaan gebruiken dus deze moet op 0. Echter de ander verhoog ik pas als deze op 0 staat. Anders betaal ik voor 2. En dan moet ik weer voor de 25e het geregeld hebben.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Naleker1,

Wat jammer dat het opzeggen van je internetbundel niet is gelukt.

Ik heb mijn collega's van de technische dienst gevraagd om nogmaals te kijken naar je aansluiting.

Zodra ik meer weet houd ik je op de hoogte.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Naleker1,

Ik heb terugkoppeling gekregen over het verzoek. Je zou de bundel als het goed is nu wel kunnen opzeggen. Zou je het nogmaals via Mijn Simyo willen kijken of het lukt?
Helaas, lukt nog steeds niet. Ik los het wel op een andere manier op, en zal tot 1 juni 2 telefoons bij mij houden.

Daarna stop dit abonnement en start ik de bundel op mijn andere abonnement.

Bedankt voor jullie inspanningen.
Reputatie 6
Badge +10
hoi Naleker1,

Probeer je alleen via je telefoon de bundels te wijzigen? Het kan zijn dat dit nog niet helemaal goed werkt in jouw geval, maar volgens de tests kan het wel via Mijn Simyo op de computer. Dan hoef je ook niet zo lopen te zeulen met twee telefoons 🙂! Laat je weten of dit wel lukt?

Groetjes, Tiury
Het is niet gelukt via Ipad, Nexus 5 en Nexus 7. Ook niet via de app. Via computer is het ook niet gelukt. Het komt tot aanpassen van bundel en dan gaat het fout. Heb inmiddels andere abbo al aan gepast. Dus ik zeul wel een maandje met 2 telefoons. No problemo.

Thnx en groetjes.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Naleker1,

Bedankt voor je reactie. Sorry dat het niet meer lukt. Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag terug op het Simyo forum 🙂!

Groetjes, Tiury

Reageer