recent een prepaid simkaart gekocht. Het lukt niet om dit account toe te voegen.
in mijn simyo druk ik op de +
ik voer het 06 nr en wachtwoord in van mijn hoofdacccount in, krijg nu de melding " deze gebruiker is al bekend in de app"
vul nu het 06 nr en wachtwoord in van de prepaid, krijg de melding " geen geldig nr en wachtwoord"
Diverse malen geprobeert, lukt niet.
graag advies
Bladzijde 1 / 1
Hoi Rsa,
Welkom op het Simyo forum!
Wat gek dat het niet lukt om een account toe te voegen op de Mijn Simyo app. Wanneer je eigen account al is gekoppeld hoef je deze niet eerst in te vullen. Je gaat dus direct naar het + teken en vult hier meteen het nummer van de prepaidkaart in. Zorg ervoor dat het nummer is ingevuld zonder streepje of +31, je typt de nummers dus allemaal achter elkaar. Het wachtwoord is te vinden in de mail die je van ons gehad hebt. Je kunt ook nog proberen via de browser je wachtwoord te wijzigen zodat je zeker weet dat deze klopt.
Ook kan het nog zijn dat je app niet meer up-to-date is. Je zou de app even helemaal kunnen verwijderen en deze opnieuw kunnen downloaden. Je hebt dan de allernieuwste versie.
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo forum!
Wat gek dat het niet lukt om een account toe te voegen op de Mijn Simyo app. Wanneer je eigen account al is gekoppeld hoef je deze niet eerst in te vullen. Je gaat dus direct naar het + teken en vult hier meteen het nummer van de prepaidkaart in. Zorg ervoor dat het nummer is ingevuld zonder streepje of +31, je typt de nummers dus allemaal achter elkaar. Het wachtwoord is te vinden in de mail die je van ons gehad hebt. Je kunt ook nog proberen via de browser je wachtwoord te wijzigen zodat je zeker weet dat deze klopt.
Ook kan het nog zijn dat je app niet meer up-to-date is. Je zou de app even helemaal kunnen verwijderen en deze opnieuw kunnen downloaden. Je hebt dan de allernieuwste versie.
Groetjes,
Kevin
Had de app al vernieuwd, maar nu ook het wachtwoord gewijzigd en het werkt !,
bedankt
trouwens zeer tevreden met simyo
mvgr,
RJ
bedankt
trouwens zeer tevreden met simyo
mvgr,
RJ
Hoi Rsa,
Fijn dat alles inmiddels is opgelost en weer werkt.
Groetjes,
Daisy
Fijn dat alles inmiddels is opgelost en weer werkt.
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.