.

Beantwoord

Waarom is wachtwoord onthouden uitgeschakeld in de app?

  • 23 September 2015
  • 3 reacties
  • 1083 Bekeken

Waarom is wachtwoord onthouden uit geschakeld in de app? Dit is zeer irritant.
icon

Beste antwoord door Nielsiejjj92 23 September 2015, 23:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Mijn iPhone App onthoudt het wachtwoord wel. Ik hoef, tenzij ik heb uitgelogd, na een keer ingelogd te zijn niet meer opnieuw in te loggen. Dit gebeurt dus automatisch. Bij mij welteverstaan onder iOS9.
Reputatie 3
Badge +5
Naar mijn weten onthoudt de app je wachtwoord gewoon. Ik gebruik een Galaxy S5 (Android). Gebruik je de app regelmatig of heb je misschien onlangs je wachtwoord gewijzigd via de website? Tip is om de app even opnieuw te installeren. Kun je ons laten weten welke telefoon je gebruikt?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Tijgerpablo, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Zo kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden.

RicoK en Nielsiejjj92 geven een paar goede tips en stellen een paar goede vragen.

Mijn iPhone App onthoudt het wachtwoord wel. Ik hoef, tenzij ik heb uitgelogd, na een keer ingelogd te zijn niet meer opnieuw in te loggen. Dit gebeurt dus automatisch. Bij mij welteverstaan onder iOS9.


Naar mijn weten onthoudt de app je wachtwoord gewoon. Ik gebruik een Galaxy S5 (Android). Gebruik je de app regelmatig of heb je misschien onlangs je wachtwoord gewijzigd via de website? Tip is om de app even opnieuw te installeren. Kun je ons laten weten welke telefoon je gebruikt?


Van welke type telefoon maak je daarnaast gebruik?

We horen graag iets meer hierover, zodat we het kunnen nagaan :)

@RicoK en Nielsiejjj92; dank jullie wel voor de reacties 😃

Reageer