Skip to main content
Via mijn simyo heb ik de link gekopieerd van de Vriendendeal en doorgestuurd naar m'n zus.

Ik weet zeker dat ze een abonnement heeft aangeschaft en afgelopen week is de nummerbehoud geregeld.

Dat is allemaal helemaal goed gegaan, maar er staat in mijn simyo niet dat ik een vriendendeal heb gemaakt.

Kan dit alsnog geregeld worden?
Ik heb min of meer hetzelfde gehad afgelopen week. Bij mij is dat via de moderators recht gezet.
Hoi Mastergirl,



Wat vervelend dat het vriendendealtegoed niet weergegeven is! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb het even voor je gecontroleerd, en ik zie er inderdaad nog niets van terug. Wil jij mij via een privébericht laten weten wat het nummer is van jouw zus? Dan kan ik het handmatig even voor je in orde maken! Je stuurt mij een privébericht door onder dit bericht te klikken op het envelopje.



Laat je het weten?



@ Wimj12: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
Ik heb precies hetzelfde probleem.



Ik heb van iemand een linkje gebruikt om een prepaid te kopen,

maar heb nog steeds enkel maar het standaard tegoed erop staan.

Kan een moderator dat even voor me checken?



Alvast bedankt.
Hoi Sokonomi,



Wat vervelend dat je het tegoed nog niet terug vindt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie nog niets staan hierover. Wil jij ook in een privébericht het nummer sturen van degene met de andere aansluiting? Dan kan ik ernaar kijken!



Groetjes,

Jihane

Reageer