Skip to main content
Hallo,

Enkele maanden geleden heb ik via vriendendeal een nieuwe klant aangebracht. Deze maand is de 10 euro bij de nieuwe klant verwerkt. Hoe lang moet ik nog wachten voor mijn 10 euro korting??
Hoi NdeJong, leuk om je op het Simyo forum te zien! :D



Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Simyo, dat je iemand hebt aangebracht! Weet je zeker dat de bestelling is geplaatst via jouw persoonlijke vriendendeal shop? Ik zie daar helaas geen tekenen van tussen je gebruiksgegevens 😞



Misschien kan ik iets meer zien of achterhalen op het nummer van degene die je hebt aangebracht. Kun je dat 06-nummer naar me sturen via een privéberichtje? Dan zoek ik het gelijk voor je uit! 😃
Hoi NdeJong, leuk om je op het Simyo forum te zien! :D



Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Simyo, dat je iemand hebt aangebracht! Weet je zeker dat de bestelling is geplaatst via jouw persoonlijke vriendendeal shop? Ik zie daar helaas geen tekenen van tussen je gebruiksgegevens :(



Misschien kan ik iets meer zien of achterhalen op het nummer van degene die je hebt aangebracht. Kun je dat 06-nummer naar me sturen via een privéberichtje? Dan zoek ik het gelijk voor je uit! :D





Hoe stuur ik een privé bericht 😕
Hoi NdeJong,



Je kan een privébericht sturen door op de naam te klikken van een forumgebruiker en dan te kiezen voor "Privébericht".



Nu is Tiury nog niet aanwezig, dus je mag in dit geval ook mij hier even een privébericht over sturen, dan zoek ik het even voor je uit 🙂
Hoi NdeJong,



Het is wat laat, maar ik heb eindelijk een antwoord op je vraag gevonden! De korting is gewoon verrekend op de factuur van juli en de andere €10,- is iemand met een populaire vriendendeal shop.



Mocht je nog verdere vragen hierover hebben, laat het me dan weten!

Reageer