Skip to main content
Waarom is mijn verbruik van bel minuten maar bijgewerkt tot 14 augustus?
Het antwoord staat ook in je telefoon bij logboeken.

Datum laatste gesprek en tijd of laatste tijdstip sms. 4 - 6 X per dag wordt dat bij Simyo bijgewerkt maar niet meer dan datgene wat geregistreerd wordt op het netwerk.



Alles klaar als een (voor een paerdjuh heerlijk suiker)klontje? :D

Friesian, ut paerdjuh...
Hoi arieleny, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je topic verplaatst naar Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Zo kunnen andere klanten met een soortgelijke vraag je topic sneller vinden.



Je verbruiksgegevens heb ik er bij gepakt. Ik zie dat ondertussen Friesian, ut paerdjuh ook heeft geholpen 😃



Op 14 augustus had je voor het laatst gebeld. Daarna weer op 19 augustus. Als je in de tussentijd niet belt, veranderd de datum niet bij “laatst gemeten: datum, tijdstip”. Je ziet daar staan wanneer er voor het laatste verbruik is gemeten.



Friesian heeft ook tips gegeven, waardoor je dit verbruik kan controleren in je telefoon 🙂



Is je vraag goed beantwoord?



@Friesian, ut paerdjuh; bedankt voor je goede hulp! Ik zie dat het schaep ut zijn woelige tijden er niet meer is 😛
Nu wordt het nog een stukje moeilijker, Naomi... (voor mij dan...:P)
Hoi Friesian,



Ai dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb mijn reactie aangepast. Is het zo duidelijker? 🙂




@Friesian, ut paerdjuh;bedankt voor je goede hulp! :P




Ai dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb mijn reactie aangepast. Is het zo duidelijker?



Hoi Naomi,



Zoals ik schreef....

Nu wordt het nog een stukje moeilijker, Naomi... (voor mij dan...)




Voor mij wel, ik zal het niet gaan hebben over begrijpend lezen. Oeiiii, foeiiii ikkuh doe het nu toch. Alle mussen aan een regenpijp nog aan toe!:P

Goed kijken naar mijn avatar..

Misschien een kopje groene thee...........:D

Reageer