Skip to main content
Ik heb MBs bijgekocht in mijn overzicht op de pc zijn deze erbij geteld. Op de simyo verbruiksapp op mijn telefoon niet. Ik krijkg net een bericht dat iki buiten mijn bundel aan het gebruiken ben. Hoe kan dit?'.
Het kan zijn dat er een netwerkvertraging op zit en dat de simyoapp 'achter' loopt. Heb je het nog eens gechecked?
Dank voor je tip. Dat houd ik in de gaten, misschien dat dat morgen duidelijk wordt? Ik heb deextra bundel al enkele dagen geleden aangeschaft, dan is het wel een lange vertraging.
Dat is inderdaad geen vertraging meer, dat had je niet vermeld. In de regel kan de vertraging wel enkele uren bedragen.



Laten we morgen de reactie van een moderator afwachten?
Hi AnneMM,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik kan me goed voorstellen dat je het verwarrend vindt dat je de bundel niet op de App niet. Ik kan je wel geruststellen: de bundel is gewoon actief, precies zoals je op de computer ziet staan bij Mijn Simyo. Ik raad je aan om je App te verwijderen en daarna opnieuw te installeren, want ook op de App zou het gewoon zichtbaar moeten zijn.



Ik zie ook dat je geen buitenbundelkosten hebt gemaakt 🙂 Dus alles is gewoon in orde, maar het is slechts een weergaveprobleem van de App. Hopelijk werkt 't als je 'm herinstalleert.



Laat je me weten of je er zo uit komt?



@ RicoK, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
Hallo Jihane, Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit maakt geen verschil. De app geeft nog steeds aan dat ik 0 MB over heb. Kunnen jullie iets doen om dit op te lossen? Ik wil wel graag op mijn mobiel kunnen zien wat mijn verbruik is,
Nog even aanvullende vraag: of is ook hier weer sprake van vertraging en moet ik wachten (en zo ja hoe lang?).
Hoi AnneMM,



Ik vind het erg vervelend dat je extra MB's niet zichtbaar zijn op de App! :(



Kun je hier een screenshot van maken? ik zal er dan voor zorgen dat mijn collega dit voor je uitzoekt. Vind je dat goed?



Je verbruik wordt altijd vertraagd verwerkt. Wij proberen je verbruik om de aantal uur bij te werken als er verbruik heeft plaatsgevonden. Onder je bel- en internetbundel kun je zien tot wanneer je verbruik is bijgewerkt.



Houd er rekening mee dat als je extra MB's opraken, je hier niet realtime een bericht over ontvangt. Dit komt omdat deze waarschuwingssms niet vanaf ons netwerk wordt verstuurt (zoals met je originele internetbundel), maar vanuit ons systeem.



Als je hier vragen over hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten!



Groetjes,

Asma

Reageer